728 x 90

مدیرعامل بهشت زهرا: کرونا در تهران روزانه ۱۰۰قربانی می‌گیرد

یکی از کارکنان بهشت زهرا در حال انتقال برانکارد برای انتقال قربانیان کرونایی
یکی از کارکنان بهشت زهرا در حال انتقال برانکارد برای انتقال قربانیان کرونایی

سعید خال مدیرعامل بهشت زهرا گفت: کرونا روزانه ۱۰۰نفر در تهران قربانی می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا روز سه‌شنبه ۲۴فروردین اعلام کرد: آمار جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا روزانه به ۱۰۰نفر رسیده، این در حالی است که در شب عید این آمار تک رقمی شده و به عدد ۹ رسیده بودیم.
وی گفت: متأسفانه شرایط خوبی حاکم نیست و در دو روز گذشته آمار جان‌باختگان کرونایی در تهران سه رقمی شده است.
سعید خال خاطرنشان کرد: از ابتدای آذرماه که آمار به بالای ۱۰۰نفر رسید تا امروز تهران چنین عددی را تجربه نکرده بود و چند ماه آمارمان تک رقمی شد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) اضافه کرد: طبق آخرین تبادل اطلاعاتی که با دکتر زالی برای روزهای آینده داشتیم ما هر روز در میانه‌روز و انتهای شب تحلیل هایمان را با یکدیگر تبادل می‌کنیم و شرایط تهران شرایط بسیار ناگواری شده و کارها چندین برابر شده است.

خاطرنشان می‌شود سعید خال روز ۲۵اسفند در پاسخ به این سؤال که قبل از کرونا به‌طور میانگین روزانه ۲۰۰متوفی در بهشت‌زهرا پذیرش می‌شد گفت: «در مدت یک سالی که از کرونا می‌گذرد، به‌طور کلی می‌توانم بگویم که آمار متوفیان در روز به ۴۰۰متوفی هم رسیده که در طول ۵۰سال اخیر بی‌سابقه بوده است. حدود ۴۰درصد متوفیان کرونایی کشور در سایت بهشت‌زهرا پذیرش و تطهیر شده‌اند» (انتخاب ۲۵اسفند).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc8410c9-544a-4257-8482-1e4556097b9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات