728 x 90

مدیر اف.بی.آی: رژیم ایران و حزب‌الله خطری احتمالی برای ایالات متحده برای حملات سایبری و اقدام مسلحانه دارند

کریستوفر ری مدیر اف.بی.آی
کریستوفر ری مدیر اف.بی.آی

سی.بی.اس نیوز آمریکا روز سه‌شنبه ۹آبان نوشت: کریستوفر ری Christopher Wray، مدیر اف.بی.آی به کنگره درباره تهدیدات تروریستی الهام‌گرفته از حمله حماس به اسراییل هشدار داد. او گفت ایران و حزب‌الله خطری احتمالی برای ایالات متحده برای حملات سایبری و اقدام مسلحانه دارند.

 بر اساس ارزیابیهای نیروهای حافظ امنیت و قانون در آمریکا، کریستوفر ری، رئیس اف.بی.آی، سه‌شنبه به کنگره هشدار داد که حملات تروریستی حماس به اسراییل می‌تواند انگیزه‌هایی مشابه تهدیدات داعش در سال‌های گذشته ایجاد کند، اما او هشدار داد که هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که خود حماس برای انجام حملات در ایالات متحده قصد دارد یا ظرفیت آن را دارد.

کریستوفر ری در جریان یک جلسه استماع درباره تهدیدات جهانی به کمیته امنیت داخلی سنا گفت: «در چند هفته گذشته، چندین سازمان تروریستی خارجی خواستار حمله به آمریکا و غرب شده‌اند»... .

به گفته مدیر اف.بی.آی، تهدید بالقوه فقط از سوی بازیگران الهام گرفته از حماس نمی‌آید. او گفت که رژیم ایران و حزب‌الله نیز خطری احتمالی برای ایالات متحده برای حملات سایبری و اقدام نظامی (مسلحانه) دارند. وی گفت که داعش و القاعده نیز فراخوانهایی برای اقدام صادر کرده‌اند...
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a5f7ba8-ba17-47d4-84d6-4c38497a6212"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات