728 x 90

محکومیت ۵۱نفر از مزدوران سپاه پاسداران در بحرین

بحرین
بحرین

بحرین در یک محاکمه جمعی ۵۱نفر را به جرم عضویت در گروهی که دستوراتش را از سپاه پاسداران رژیم آخوندی دریافت می‌کرد، محکوم کرد.

این افراد از سپاه پاسداران برای حمله علیه تأسیسات حیاتی و اقتصادی بحرین، مراکز امنیتی و وزارت‌خانه‌های داخلی و دفاع پول و سلاح دریافت کرده بودند. دستگیری این افراد یک‌سال به طول انجامید.

به گزارش آسوشیتدپرس، دادگاه عالی کیفری بحرین روز سه‌شنبه ۱۳آبان با انتشار بیانیه‌یی اضافه کرد سپاه پاسداران برای کمک به این گروه اسلحه و پول ارسال کرده و این گروه قصد داشته حملاتی را علیه اهدافی در «تأسیسات اقتصادی و حیاتی، مراکز نظارتی و امنیتی و ساختمان وزارت کشور و نیروهای دفاعی بحرین» انجام دهد.
هم‌چنین دستگاه قضایی بحرین اعلام کرد برخی از بازداشت‌ شدگان یک دستگاه خودپرداز بانک و یک شرکت حمل ونقل را هدف قرار داده‌اند و دیگر بازداشتیها نیز دارای بمبهای بنزینی و دیگر مواد بوده‌اند.

ای.بی.سی نیوز روز سه‌شنبه ۱۳آبان۹۹ نوشت: محاکمه شوندگان در بحرین، برای حمله علیه تأسیسات حیاتی و اقتصادی بحرین، مراکز امنیتی و وزارتخانه‌های داخله و دفاع، از سپاه پاسداران پول و سلاح دریافت کرده بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cfbaed0-4a22-4f6a-a481-f2fce6f1cb06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات