728 x 90

محمود میرلوحی: بعید نیست شاهد اعتراضاتی حتی وسیع‌تر اعتراضات ۹۶ و ۹۸ باشیم

قیام آبان ۹۸ - عکس از آرشیو
قیام آبان ۹۸ - عکس از آرشیو

محمود میرلوحی از باند اصلاح‌طلبان قلابی و معاون وزیر کشور رژیم در دولت آخوند محمد خاتمی در وحشت از قطعی برق و اعتراضات مردمی گفت: «جامعه ما سال‌هاست که تحت فشار قرار دارد و مشکل برق بر مشکلات پیشین افزوده شده است؛ وگرنه علاوه بر این تحریم‌ها، کرونا، مشکلات اقتصادی، نرخ پایین سرمایه‌گذاری و... همه و همه مصیبتهایی است که سال‌هاست مردم را گرفتار کرده‌اند. اکنون می‌بینیم کمبود اشتغال به‌عنوان یکی از مسائلی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. از سوی دیگر پولی هم به کشور وارد نمی‌شود و سرمایه‌گذاری قابل توجهی مشاهده نمی‌شود. حالا در کنار اینها کرونا و بی‌برقی را هم اضافه کنید. طبیعی است که مردم عصبانی می‌شوند.

میرلوحی با بیان این‌که ممکن است نارضایتی‌ها زمینه تحقق اعتراضاتی بالاتر از قیام آبان ۹۸ و دی ۹۶ را رقم بزند، با نگرانی افزود: «هر دو اعتراض ۹۸ و ۹۶ به‌دلیل مشکلات اقتصادی و از سوی طبقات فرودست بود. حالا هم اگر مسئولان کاری برای مردم نکنند و کلافگی مردم رفع نشود هیچ بعید نیست باز هم شاهد اعتراضاتی حتی وسیع‌تر از آنها باشیم. به‌خصوص در جنوب ایران که واقعاً وضعیت بغرنج است. باید به‌سرعت کاری کرد تا مردم بیش از این عصبانی نشوند.

باتلاق اقتصاد ایران آن‌قدر وسیع است که با رفتن این دولت و آمدن یک دولت دیگر به‌راحتی درست نمی‌شود».

وی در ادامه گفت: «گرمای تابستان امسال غیرقابل پیش‌بینی نبود و همه کارشناس‌ها از مدتها پیش می‌گفتند که امسال با خشکسالی و گرمای شدید هوا در تابستان مواجهیم؛ پس می‌شد تدابیر لازم برای پیشگیری از مشکلاتی اینچنینی اتخاذ کرد. مردم نمی‌پذیرند در گرمای شدید هوا و وجود کرونا حتی در بیمارستانها برق وجود نداشته باشد».(سایت حکومتی بهارنیوز ۱۵تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea9c0e8b-ab22-4ebd-a1d8-15c74938355f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات