728 x 90

هشدار عضو مجلس ارتجاع: عده‌یی سرشان را برای غذا داخل بشکه‌های آشغال می‌کنند، عده‌یی ۷۰۰میلیون خرج گل عروسیشان می‌شود

محمدرضا صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع
محمدرضا صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع

محمدرضا صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع از شهرستان معدنی در جلسه امروز مجلس رژیم به وضعیت بحرانی معیشتی مردم و فاصله طبقاتی ایجاد شده بین مردم و دست‌اندرکاران رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: برای گرانی‌ها فکری کنید، جلوی گرانی‌ها را بگیرید، مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند، دیگر گوشت، میوه، ماشین و صاحب خانه شدن تقاضاهای دست چندم است، امروز خرید یک قالب پنیر و یک شانه تخم‌مرغ برای مردم سخت شده است، گوشت قرمز نمی‌خواهند، گوشت مرغ هم نمی‌توانند بخرند.

وی خطاب به رئیسی جلاد گفت: کی، چه زمانی این مشکل را حل می‌کنید، به مشکل مردم برسید، مردم تحت فشار هستند. عده‌یی امروز سرشان را برای غذا داخل بشکه‌های آشغال می‌کنند، عده‌یی هم ۷۰۰میلیون خرج گل عروسیشان می‌شود. این‌ها فاصله طبقاتی است.

مسیر قطار اقتصاد و گرانی کی تغییر خواهد کرد! پیشنهاد می‌دهم اگر نمی‌توانید قیمتها را کاهش دهید، اگر نمی‌توانید حقوق بازنشستگان را اضافه کنید، اگر نمی‌توانید حقوق معلمان را افزایش دهید، اگر نمی‌توانید حقوق کارکنان مظلوم بعضی از وزراتخانه‌ها را اضافه کنید، حداقل برای شعاری که دادید که شعار عدالت بود، حقوق‌های نجومی را کاهش دهید، این‌که سخت نیست.

امروز حداقل حقوق بعضی‌ها طبق قانون ۱۷برابر به عبارتی ۲۱برابر است، یعنی بیش از ۴۰ و ۵۰میلیون تومان دریافت می‌کنند که باید حداقل باشد ولی آن را ۱۰برابر کنید.

محمدرضا صباغیان بافقی گفت: امروز ربا و سود بانکی در حال نابود کردن جامعه است، واحدهای تولیدی را ورشکسته می‌کند. مردم را بیچاره می‌کند و زندان می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20d6104e-e7ba-4668-9798-5c5cf17ded0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات