728 x 90

محسن هاشمی نسبت به بروز "اعتراضات دانشجویی" هشدار داد

محسن هاشمی
محسن هاشمی

رئیس شورای قلابی شهر تهران روز یکشنبه ۸اردیبهشت با اشاره به فشارها و محدودیتهای جدی که به دانشجویان در دانشگاهها اعمال می‌شود و عواقبی که این بی‌توجهی‌ها در پی خواهد داشت و منجر به اعتراضهای دانشجویی خواهد شد، هشدار داد و از مراکز قدرت و سرکوب رژیم خواست که  احساس امنیت و آزادی را به جنبش دانشجویی بازگردانند!

یکی از عناصر انجمن به‌اصطلاح اسلامی دانشگاه موسوم به بهشتی از سخت شدن شرایط خبر داد و این‌که با تجمع‌های دانشجویی برخورد امنیتی می‌شود و فضای ارعاب علیه دانشجویان بسیار شدید است.

 

محسن هاشمی درباره پیآمدهای این وضعیت گفت: «اگر جنبش دانشجویی نشاط و پویایی خود را از دست بدهد و به‌عنوان یک جریان آرمان‌گرا و آزادیخواه، در جامعه نقش پیشرو و جلودار جریانهای اجتماعی را ایفا نکند، سایر اقشار و طبقات اجتماعی که ترقی‌خواهی و روشنفکری جنبش دانشجویی را ندارند، محور اعتراضات و تحول‌خواهی اجتماعی خواهند شد.»

 

شایان ذکر است که گسترش فقر و معضلات اجتماعی و سیاسی فشار بر اقشار مختلف جامعه را افزایش داده و سردمداران و رسانه‌های حکومتی مستمراً در این زمینه هشدار می‌دهند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd2236e0-69c8-42c6-8708-326e41062d2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات