728 x 90

محسن زنگنه عضو مجلس ارتجاع: وزرایی که در سطوح امنیتی معرفی می‌شوند قطعاً نظر مثبت رهبری را اخذ می‌کنند

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

محسن زنگنه عضو مجلس ارتجاع از تربت‌حیدریه موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات کابینه رئیسی جلاد روز یکشنبه ۳۱مرداد در مجلس ارتجاع گفت: قطعاً مجلس می‌تواند هم رأی مثبت بدهد و هم رأی منفی، اما وزرایی که در سطوح امنیتی معرفی می‌شوند قطعاً نظر مثبت رهبری را اخذ می‌کنند.

 

زنگنه در ادامه گفت: «ایشان در سال۸۹ بعد از اداره کل اطلاعات قم به حراست دفتر مقام معظم رهبری می‌روند در سال۹۱ به حفاظت اطلاعات قوه قضاییه می‌روند و تا پایان دوره رئیس سابق قوه قضاییه در آنجا مسئولیت داشتند. عزیزان اینها جزو معیارها و شاخصهای ما است ما در وزرای پیشنهادی آقای رئیسی نداریم مانند ایشان که چنین سابقه‌ای داشته باشند.

بنابراین طولانی بودن سابقه آن هم در شرایط حساس در شرایطی که ما از لحاظ امنیتی آن هم در استانی مثل استان قم ایشان حضور داشتند در طول قوه قضاییه در حراست دفتر مقام معظم رهبری و اخیراً هم در آستان قدس رضوی.

وی درباره وزیر پیشنهادی رئیسی برای وزارت اطلاعات آخوندی گفت: در بحث ضد جاسوسی آن هم در شهر قم در طول بیش از ۱۶ سالی که ایشان بودند اتفاقات بزرگی افتاده فراموش نکنیم پرونده‌هایی مثل پرونده مهدی هاشمی و غیره در زمان همین بزرگوار در شهر قم مورد پیگیری انجام شده خود همین عزیز مسئول این پرونده‌ها بوده.

بنابراین رأی بالای مجلس به وزیر پیشنهادی اطلاعات عزیزان یک پیام دارد یک پیام به کسانی که امنیت جمهوری اسلامی ایران را دارند تهدید می‌کنند. من خواهش می‌کنم بدون توجه به برخی فضاسازی هایهای بیرونی و برخی حرفهای درگوشی که خیلی معتبر نیست و اسناد ندارد انشاالله با بالاترین رأی وزیر منتخب را به دولت انشاءالله بفرستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bdae065-aca9-4355-860e-705835e29b6d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات