728 x 90

مجیزگویی مشمئز کننده سرکرده حزب‌الشیطان لبنان از جلاد قاسم سلیمانی و خلیفه جنگ‌افروز ارتجاع

حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان
حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان

مجیز گویی مشمئز کننده سرکرده حزب‌الشیطان لبنان

از جلاد قاسم سلیمانی و خلیفه جنگ‌افروز ارتجاع

 

حسن نصرالله:

آنچه که امروز در غزه می‌بینیم یک‌شبه ایجاد نشد

بلکه محصول سال‌ها کار و تلاش سلیمانی و نیروی قدس بود

ابتکاری که اساساً به حضرت امام رهبر سید خامنه‌ای بر می‌گردد

 

 

اگر دشمن در فکر حمله به لبنان است

در آن صورت نبرد ما بلا وقفه و بی‌حد و مرز خواهد بود

نبردی بدون قانون و بدون ضابطه

حسن نصرالله: این نوآوریها و این دست‌آوردهای نوار غزه نه نتیجه یک روز است و نه یک سال نه حتی سال‌ها بلکه کار حداقل دو دهه تلاش مجدانه برادران حماس و در جهاد و در گروه‌های فلسطینی و حاج قاسم و سپاه قدس و آنهایی در هر کاری که می‌توانستند همراهشان بودند است. الگوی دیگر مقاومت در عراق، مقاومت عراق، مقاومت اسلامی بود. در عراق پس از سال ۲۰۰۳، زمانی که دسته‌ها و گروه‌هایی از جوانان عراقی ایجاد شدند و جنگ با نیروهای اشغالگر آمریکایی را انتخاب کردند و شروع به مبارزه کردند در حاج قاسم سلیمانی و سپاه قدس پشتیبان و پناهگاه و پشتیبان را یافتند که از ارائه هر کمک ممکن اعم از پول و اسلحه و توانمندی و مهمات و آموزش انتقال تخصص و نیرو دریغ نکردند.

این پروسه، برادران و خواهران، این خط مشی این مدرسه این اسلوب ابتکاری که طبعاً فضیلت آن اساساً به حضرت امام رهبر سید خامنه‌ای بر می‌گردد ولی حاج قاسم امانتدار این مدرسه، این ایده این فرهنگ و این عمل و این اجرایی کردن و این نمونه بود

 

در پایان حرفهایم فقط دو جمله می‌گویم. اولین جمله این است که ما تابه‌حال در جبهه با حساب و کتاب می‌جنگیدیم و ل‍ذا بهای سنگینی از جان جوانانمان می‌پردازیم. اما اگر دشمن در فکر حمله به لبنان است، در آن صورت نبرد ما بلاوقفه و بی‌حد و مرز خواهد بود، نبردی بدون قانون و بدون ضابطه. و دشمن متوجه منظور من می‌شود. افراد ما و موشکهای ما و قدرت و توان ما و امکانات و تهدیدات ما و همه آنچه را که در سالهای گذشته گفته‌ایم و می‌توانیم هر چه را که به‌خاطر بیاوریم درباره‌اش صحبت کنیم.

اگر ما تابه‌حال وضعیت لبنان و منافع ملی لبنان را در نظر گرفتیم، اگر علیه لبنان حمله شود، منافع ملی لبنان اقتضا می‌کند که تا آخرش و بدون هیچ حد و مرزی وارد جنگ شویم.

در رابطه با حادثه دیروز، مقاومت وعده داد حتی در شرایط دیگری که در آن جنگ نباشد و در معادلات جنگ تغییراتی صورت بگیرد، این شرایط تغییری در این وعده نخواهد داد. جنایت دیروز یک جنایت بزرگ و خطرناک است که نمی‌توان بر آن سکوت کرد و این مسأله نیاز به صحبت زیاد ندارد و همان‌طور که در اطلاعیه دیروز حزب‌الله گفتیم که این جنایت خطرناک بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند. بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند. میدان نبرد و روزها و شبها پیش روی ما هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddd50642-6dc2-46d1-b337-3ec77ecef340"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات