728 x 90

مجوز آژانس دارویی اروپا برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا در کشورهای اتحادیه اروپا

آژانس دارویی اروپا و دوز سوم واکسن کرونا
آژانس دارویی اروپا و دوز سوم واکسن کرونا

آژانس دارویی اروپا مجوز تزریق دوز سوم واکسن کرونا را برای شهروندان مسن‌تر از ۱۸سال صادر کرد. گفته شده است که دوز سوم می‌بایست واکسن آر‌ان‌ای-ام از نوع بایون‌تک-فایزر باشد. تزریق دوز سوم در آلمان شروع شده است.
دویچه وله روز دوشنبه ۱۲مهر به‌نقل از آژانس دارویی اروپا نوشت، پس از بررسی‌های لازمه از الزام تزریق دوز سوم واکسن کرونا در کشورهای اتحادیه اروپا سخن گفته است. تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای آن دسته از شهروندانی که از سیستم‌ ایمنی ضعیف برخوردارند باید دست‌کم ۲۸روز پس از دوز دوم صورت گیرد.
سایت خبری تاگس‌شاو وابسته به شبکه یک تلویزیون آلمان روز دوشنبه ۱۲مهر از تصمیم آژانس دارویی اروپا درباره مجوز تزریق دوز سوم واکسن کرونا خبر داد.
تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای شهروندان همه ۲۷کشور عضو اتحادیه اروپا پیش‌بینی شده است. در آلمان تزریق دوز سوم برای شاغلان بخش بهداشت و مراکز درمانی و خانه‌های سالمندان آغاز شده است.
الزام تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای همه شهروندان مسن‌تر از ۱۸سال پیش‌بینی شده است. در مورد افراد عادی، دوز سوم قرار است دست‌کم شش ماه پس از دوز دوم صورت گیرد. تزریق دوز سوم، بر میزان ایمنی بدن در قبال همه گیری کرونا می‌افزاید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b6b0d91-49d9-4733-8a6f-c23824f216d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات