728 x 90

مجلس یازدهم و بحران سرنگونی

مجلس آخوندی در اقدامی شتاب‌زده، با معرفی پاسدار قالیباف تلاش کرد میخ ولایت را در آغاز مجلس بکوبد.

آخوند تقوی، عضو مجلس ارتجاع ۸خرداد ۹۹: «یک مملکت گاهی به‌خاطر خوب نکوبیدن یک میخ از بین می‌رود دقت کنیم امروز روز دوم مجلس هست».

علیپور، عضو مجلس ارتجاع ۸خرداد ۹۹: «به‌نظر می‌رسد که امروز کار عجله‌ای بود... بنظرم نوع رأی‌گیری امروز اشتباه بود خیلی از همکاران ما ایستاده بودند و گفتند که آنهایی که ایستادند من خودم مخالف بودم ولی ایستاده بودم داشتم با یکی سلام و علیک می‌کردم احتمالاً آمدم جز کسانی که مثلا موافق هستم».

در پی بن‌بست لاعلاج نظام، این ترکیب طبق سناریو و قراری که از قبل تنظیم شده می‌خواهد مانع از آتش قیام و خیزشهای اجتماعی شود.
بابایی، عضو مجلس ارتجاع ۸خرداد ۹۹: «قرار شد یک مجلس قدرتمند، انقلابی، حزب‌اللهی در کشور تشکیل بشود و برای این‌که این فضای کشور هم آرامش پیدا کند».

البته لاریجانی هم در آخرین نطقش در ۳۱اردیبهشت گفت که خامنه‌ای می‌گفت: «گاهی می‌گفتند من نظرم این هست ولی نمی‌گفتند دستور می‌دهم... خب مجلس وقتی نظر ایشان را می‌دانست احترام می‌گذاشت».

اگر چه تقوی خشت اول و میخ ولایت را عجولانه و با شتاب بر زمین کوفت اما وقتی پایه‌ها سست و زمین ولایت لرزان است، هر تلاشی به سقوط و تخریب بنای نظام سرعت می‌بخشد.

علیرضا سلیمی، عضو مجلس آخوندی ۸خرداد ۹۹: «جناب آقای تقوی ببینید مجلسی که هنوز شروع نشده به‌صورت سازماندهی شده دارد تخریب می‌شود یعنی به‌اصطلاح از ۲ماه ۳ماه قبل این ۲روز هم که بعضی‌ها به اوج رساندند این توپخانه تخریب شروع شده».

این آغاز مجلس دست‌چین شده ولایت است که خشت اولش با پراکندگی و لابی‌گری و وحشت نهاده شد.

دلخوش، عضو مجلس آخوندی ۸خرداد ۹۹: «خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج ما در دوره‌های گذشته هم متأسفانه با این آفت روبه‌رو بودیم این لابی‌گریهایی که بعضاً غیرشرعی و غیراخلاقی است».
سارا فلاحی، عضو مجلس آخوندی ۸خرداد ۹۹: «سالی که نکوست از بهارش پیداست اگر قرار باشد مجلس با این بی‌نظمی‌ها بخواهد ادامه پیدا بکند... قطعاً تو این مملکت چیزی سر جایش قرار نخواهد گرفت».

بله! تلاش بیهوده خامنه‌ای برای انقباض و مهار آتشی که در دل گرسنگان می‌جوشد موجب فوران و گسترش شعله‌ها خواهد شد. این یعنی بحران سرنگونی!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3db5092e-0013-46b8-ac9b-563f56cc37b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات