728 x 90

مجلس ارتجاع وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی و اطلاعات سپاه و نیروهای مسلح رژیم را از شفافیت معاف کرد

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

اعضای مجلس ارتجاع در جریان رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه‌گانه، سازمان انرژی اتمی رژیم، نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات آخوندی را از این قانون معاف کردند.

اجرای این قانون باعث می‌شود که حتی اعضای مجلس رژیم نیز از ابعاد هدر رفتن امکانات و پول مردم برای ماجراجوییهای ولی‌فقیه ارتجاع با خبر نشوند.

در تبصره‌ای که صبح یکشنبه در مجلس رژیم برای طرح شفافیت قوای سه گاه تصویب شده، آمده است: نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی از حکم این قانون مستثنی هستند. (خبرگزاری ایسنارژیم ۱خرداد)

 

اعضای مجلس ارتجاع در بحثها مربوط به طرح موسوم به شفافیت قوای سه‌گانه بر استثنا کردن اطلاعات سپاه پاسداران از این قانون نیز تأکید کردند.

 

آخوند فاکر، عضو مجلس ارتجاع اول خرداد ۱۴۰۱ «من یک پیشنهادی دادم که وظایف اداره اطلاعات با وظایف سازمان اطلاعات سپاه برادران و خواهران نوعاً مشترک است مبارزه با ضد انقلابها، منافقین گروهک‌هایی که چشم به خاک نظام دارند اینها مواردی است که مشترک بین وزارت اطلاعات و سپاه است و در این راستا اگر بخواهیم ما اطلاعاتی کسب کنیم برای حفظ امنیت انقلاب اسلامی خب طبیعی است که باید اینها از شفافیت به دور باشند تا بتوانند کارهایشان را به‌راحتی انجام بدهند و نتیجه بگیرند من می‌گویم خوب حالا که وزارت اطلاعات را آوردیم، خب سپاه را هم بیاوریم! اطلاعات سپاه در کنار اطلاعات وزارت قرار بگیرد تا از شفافیت مصون باشد! گرچه قیدهای کلی هست که موارد امنیتی سپاه را شامل می‌شود وزارت اطلاعات سپاه را، ولی چون وزارت اطلاعات آمده، سازمان اطلاعات سپاه هم بیاید تا بتوانیم از این شفافیت درست استفاده کنیم.

 

پاسدار قالیباف: ما چون در اینجا دقیقاً نیروهای مسلح را داریم نیروهای مسلح سازمان اطلاعات سپاه در ساختار نیروهای مسلح است فرقش با وزارت اطلاعات همین هست چون در آنجا هست شامل حالش می‌شود.  (رادیو فرهنگ رژیم ۱خرداد)

 

متقدایی، عضو مجلس ارتجاع اول خرداد ۱۴۰۱ «آمدیم در مورد سازمان انرژی اتمی گفتیم موضوعات دارای طبقه‌بندی، برادران خواهران همین الآن انرژی هسته‌یی ما در کانون توجه بیگانگی ست که می‌خواهند ضرر بزنند به کشور همه بخشهای این زنجیره بهم پیوسته است مگر در نطنز خرابکاری نکردند بابا اینها خودشان در حالت عادی وضعیت موجود جاسوسان دارند خوش‌رقصی می‌کنند نزده دارند می‌رقصند توجه بفرمایید که سازمان انرژی هسته‌یی حائز اون ویژگیهایی ست که باید از ان حراست و حفاظت بکنیم مخصوصاً در این مقطع خاص (خبرگزاری مجلس رژیم ۱خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9dbc5d5-e3a4-44d7-b25b-05b7ed121a22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات