728 x 90

مجلس ارتجاع در پایان نمایش شتاب‌زدهٔ بررسی کابینه رئیسی جلاد، ۱۸وزیر معرفی شده او را تصویب کرد

مجلس ارتجاع ۳شهریور
مجلس ارتجاع ۳شهریور

مجلس ارتجاع در پایان نمایش شتاب‌زدهٔ بررسی کابینه رئیسی جلاد ۱۸وزیر معرفی شده او را تصویب کرد.

برای خالی نبودن عریضه، فقط یک نفر (حسین باغ گلی که برای وزارت آموزش و پرورش معرفی شده بود) تصویب نشد.

در جریان بررسی کابینه رئیسی جلاد و در جنگ گرگها بر سر قدرت و ثروت، گوشه‌هایی از دزدی‌ها و فساد حکومتی برملا شد:

آخوند نقدعلی، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

در مسأله فروش نفت به شکل مشخص در زمان وزارت آقای زنگنه ارتباط گرفتم ببینم به‌خاطر وضع روزنه‌هایی که باز شده بود اما کل بدنه اولاً یک رعب و وحشت خاصی برای اقدام داشت غالب نمایندگان برای این کار آقای رستم قاسمی را مناسب می‌دانستند و دیدیم که در زمان معرفی و ارائه برنامه‌ها ایشان هر چقدر می‌خواست از وزارت راه و شهرسازی بگوید سبق لسان می‌شد و باز وزارت نفت بر زبان ایشان جاری می‌شد. من می‌خواهم برای رفع هر گونه شبهه جناب آقای مهندس اوجی لیست تمام اموال خودش را شفاف از پشت این تریبون مقدس اعلام بکند، ما یادمان نرفته است وزیر با ثروت یک‌هزار میلیاردی را، ما یادمان نرفته است وزیر با ۱۲۰ شرکتی که با عرصه مسئولیت وزارتی او همسان و همگام بود یعنی هم خودش می‌برید هم خودش می‌دوخت ما در عرصه وزارت نفت خیلی سؤال داریم... .

نادران، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

اگر فخری‌زاده‌های ما را مورد هدف قرار می‌دهند، به‌دلیل وجود فساد در نقطه‌هایی است که باید اون رصد را می‌کرد. در جلسه‌یی که با وزیر پیشنهادی نفت داشتم به او گفتم چی داری؟ گفت شما چه میدانی؟ گفتم که من می‌پرسم شما چرا می‌گویی؟ گفت سه تا آپارتمان من از مراجع ذی صلاحش استعلام کردم دستخط گرفتم ۹مورد اموال ایشان را اعلام کردند دو برگه کاغذ کسی که به این صراحت خلاف واقع می‌گوید، جاهای دیگه‌اش هم همین جور هست.

سعیدی، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

فارغ از غلط‌های املایی عجیب و غریب در برنامه‌هایتان که انگار خیلی جدی نگرفتید برنامه شما بیشتر به یک گزارش توصیفی ناقص از حوزه گردشگری و صنایع دستی شبیه است. در بحث نقاط قوت کشور در توریسم سلامت اشاره داشتید اجازه بدهید من عین اون را بخوانم: تولید گسترده واکسن در کشور و فرصت سازی برای جذب توریست سلامت آقای دکتر ضرغامی شما دیگر چرا؟ عزیزان باید قبول بکنیم به تلخی باید اعتراف بکنیم در بحث تولید واکسن تأمین واکسن به هیچ‌کدام از وعده‌ها عمل نشد. آقای دکتر قالیباف، آقای مخبر عزیزان در ۲۴ساعت گذشته ۷۰۹نفر از هموطنان ما بر اثر بیماری کرونا جان عزیزشان را از دست دادند

صباغیان بافقی، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

امروز یکی از مشکلات جامعه ما که‌ ام‌الامراض ام‌المفاسد هست اعتیاد است و برنامه‌ریزی به‌عهده وزارت کشور هست.

در ملاء‌عام شیشه مصرف میشه، در ملأعام دختر ۱۶ و ۱۷ساله تریاک مصرف می‌کند صبح در پیاده رو خوابیده، شما تو این کوچه‌های اطرافش بروید می‌بینید چه خبر است فرزندان خردسال سه چهار ساله در کنار پدران خود در همین پارک شاهد مصرف مواد مخدر هستند مسئولش کی هست؟

صباغیان: آقای قالیباف بگو صحبت نکن بگو صحبت نکن من بروم بنشینم.

(همهمه و اعتراض نمایندگان)

شورای استان ما و شما دکوری ست و نهادهای منصوبین هر روز دارد قدرت می‌گیرد

(همهمه و اعتراض نمایندگان)

صباغیان در پاسخ به همهمه نمایندگان: من مشکل ندارم.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۳شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6357e040-f94f-4061-943c-59a72af260a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات