728 x 90

واکنش‌های سرکردگان رژیم بعد از انتشار تصاویر جنایات زندان اوین به‌منظور در بردن خامنه‌ای و رئیسی جلاد

صاویر منتشر شده از جنایات زندان اوین
صاویر منتشر شده از جنایات زندان اوین

حاج محمدی رئیس جنایتکار سازمان زندانهای رژیم که بعد از انتشار تصاویر جنایات زندان اوین در یک اعتراف تحمیلی و به‌منظور در بردن خامنه‌ای و رئیسی جلاد، با مسخرگی و ابتذال به عذرخواهی از خامنه‌ای مبادرت کرده بود، در موضع‌گیری سخیف دیگری در همین راستا، برای دربردن جنایتکاران اصلی توئیت کرد: «پرسنل بی‌تفاوت سازمان زندانها در فیلم‌ها به هیأت تخلفات اداری معرفی و از کار معلق شدند و پرونده‌هایی هم به دادسرای نظامی ارجاع شد». (توئیت حاج محمدی رئیس جنایتکار سازمان زندانهای رژیم ۳شهریور)

نورنیوز وابسته به پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم نیز در اعترافی ناگزیر به تصاویر منتشر شده از جنایات زندان اوین، نوشت: مقطع کنونی برای انتشار آن، یعنی آغاز دولت جدید و نیز آغاز مدیریت جدید در دستگاه قضایی، خبر از یک سناریوی هدف‌مند و طراحی شده. می‌دهد. طی یکی دو ماه گذشته شاهد صحنه‌گردانی مجاهدین و برخی رسانه‌های معاند برای تخریب اعتماد به دستگاه قضا هستیم.

 

محمد‌حسن آصفری نماینده اراک در مجلس ارتجاع ضمن اعتراف به تصاویر منتشر شده از جنایات زندان اوین در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: "بایستی با زندانیان با ‎کرامت رفتار شود، زندان برای ‎مجرم پروری نیست بلکه ‎کانون تربیت است. لازم است مسئولان امر ضمن برخورد با خاطیان واقعه اخیر، گزارش آن را ارائه دهند‎ (کانال چند ثانیه رژیم ۳شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3cea763-291c-4ded-b8bd-9d14bb4dd951"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات