728 x 90

مجلس ارتجاع به صحنه کشمکش باندهای حکومتی بر سر غارت و قدرت تبدیل شد

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع یکشنبه ۲۱خرداد به صحنه کشمکش باندهای حکومتی بر سر غارت و قدرت تبدیل شد.

صباغیان بافقی نماینده مجلس (در مورد علیرضا بیگی): آقای قالیباف یک نکته‌یی را می‌خواستم عرض کنم ببینید تذکر ماده ۲۲ بند یازده آقای بیگی الآن صبحی صحبت می‌کردم که از نطق هفت دقیقه محروم شدند می‌گویند الآن مدتی است نطق نوبت من هست نمی‌توانم صحبت کنم این به‌هرحال شأن نمایندگان این نیست و فردا شاید نوبت ما باشه من خواهش می‌کنم شما که ریاست محترم مجلس را بعهده‌ دارید یک جوری بشه که حقوق نمایندگان اینجا ضایع نشه.

قالیباف: این را من به‌هرحال شورای نظارت بر رفتار نمایندگان یک نامه‌یی نوشته به هیأت‌رئیسه و اونجا یک بحثی را داشته بر اون اساس است یعنی ما توی هیأت‌رئیسه تصمیم نگرفتیم خیلی ممنون.

آخوند علیرضا سلیمی نماینده مجلس: اولاً تبریک عرض می‌کنم آزمایش موشک فتاح را این اقدام غرور آمیز نشان داد که امروز باز روز موشک است موشکی که ۴۰۰ثانیه فقط تا رژیم غاصب فاصله داره و این نشان داد که این میدان است که به دیپلماسی توان و جهت میده آقایانی هم که در کرسنت باختگی داشتند و در تیم مذاکره‌ کننده‌شان نفوذی بود اینها باید این مسایل را با دقت ببینند و عبرت بگیرند البته از قوه قضاییه هم می‌خواهیم که اینهایی را که برای کشور هزینه ایجاد کردند را هر چه سریع‌تر محاکمه کنه که این‌قدر پر حرفی نکنند... .

کاظم موسوی نماینده مجلس: وزیر محترم کشور دولت معظم شهرستان گرمی را سیل برد کجا هستید؟ شهرستان بیله سوار جعفرآباد رو سیل برد کجا هستی؟ پدافند غیرعامل کجا خوابیده؟ به مردم مظلوم اون سامان برسید و وظیفه‌تان هست خسارتها را بررسی بفرمایید سریع به مردم اون سامان برسید.

جناب آقای دکتر وحیدی وزیر محترم کشور اردبیل سرئین دارد... اما این نحوه گردشگری که به اردبیل میاد ما شرمنده میهمانان خودمون از کشور و حتی بلکه از خارج از کشور هستیم، به‌لحاظ این‌که صف نان بالای پنجاه نفر و به صد نفر رسیده است، کجا شما هستید؟ (با فریاد) آیا این مشکلات را در منطقه نمی‌بینید یا توجهی ندارید یا این‌که استان اردبیل از استانهای این کشور نیست...

صدیف بدری نماینده مجلس: با چه منطقی تصمیم گرفته‌اید در چنین شرایط اقتصادی با تداوم سیاست‌های شکست‌خورده در حوزه اینترنت سالانه بیش از پنجاه هزار میلیارد تومان از جیب مردم به حساب کاسبان فیلترینگ واریز کنید، فراموش نکنید مردم صرفاً برای سرگرمی در پلتفرم‌های جهانی حضور ندارند و شبکه‌های اجتماعی بستر اغلب فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار میلیون‌ها هم‌وطن و ابزار تحقیق و پژوهش هزاران دانشجو و اساتید در کشور است.

آقای رئیس‌جمهور چرا مردم باید ماهیانه هزاران میلیارد تومان هزینه کنند تا به پلتفرم‌هایی دسترسی داشته باشند که هم جناب‌عالی هم بسیاری از وکلا وزرا و دولتمردان هر روز حرف‌هایشان را آنجا می‌زنند، آیا این درست است که مردم برای شنیدن حرف‌های مسئولان نیز نیازمند فیلترشکن و متحمل هزینه‌های چشم‌گیر باشند.( شبکه خبر رژیم ۲۱ خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1a6732f-bbb0-4b88-912f-e98d209ba935"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات