728 x 90

مجری تلویزیون افق به آخوند طباخیان: آیا امروز ما در موضع شکست هستیم که شما این مثالها را می‌زنید؟

آخوند طباخیان
آخوند طباخیان

تلویزیون حکومتی افق روز در برنامه‌یی که آخوند طباخیان در آن شرکت داشت به اختلافات درونی نظام بر سر قیام سراسری مردم ایران اذعان کرد و گفت: در این جبهه خودی نخبگان، نخبگان فرهنگی که باید در موضع اقدام بکنند پشت ولی (ولی‌فقیه) را گرم بکنند دقیقاً در این نقطه اینها نمی‌توانند پاشون سست می‌شه...

آخوند طباخیان: اونی که منفعل است و کم‌کاری می‌کنه خسرالدنیا والاخره و متأسفانه با کم‌کاریهای جدی مواجه‌ایم وقتی من فضا می‌دم عقب می‌کشم جایی که جبهه [نظام] نیاز دارد و محتاج هست به موضع‌گیری، من می‌شم اهل استخاره اهل احتیاط. من به بعضی از رفقا گفتم بعضی از آقایون نخبه فرهنگی در همین اتفاقات حتی هم لباس من هنوز اون اتفاق اول اون اتفاق اول هنوز معلوم نبود خبر موثقی در نیامده بود. به صبح نکشیده استوری و پیام و بیانیه و پست و همه چی ولی من هنوز منتظرم بعضی از این آقایون بعد از ۶۰ – ۷۰ تا کشته نیروی امنیتی یک موضع بگیرند اینجا احتیاط می‌کنند. می‌گن هنوز برای ما روشن نشده مسأله به نظر من باید تامل و تانی بکنیم، بررسی بکنیم ببینیم که ما باید چکار بکنیم.

علت شکست [نظام] را پیش از این‌که به دشمن سهم بدهم به اشکالات جبهه خودی سهم میدم. در این جبهه خودی نخبگان، نخبگان فرهنگی که باید در موضع اقدام بکنند پشت ولی را گرم بکنند دقیقاً در این نقطه اینها نمی‌توانند پاشون سست می‌شه...

 

مجری: آیا الآن امروز ما در موضع شکست هستیم که شما این مثالها را می‌زنید چون ممکنه خیلی از مخاطبین احساس کنند که این حرف شما یعنی این‌که امروز جمهوری اسلامی شکست‌خورده؟

آخوند طباخیان با اشاره به دجالگری رژیم آخوندی گفت: ما در ماجرای شاهچراغ می‌بینیم که بعضی حتی از آدمهایی که ادای نخبه جبهه خودی را هم در می‌آورند. من امروز دیدم عزیزی که البته اصلاً متعلق به جبهه خودی هم نیست دیگه و نمی‌خواهم اسم ببرم بیانیه‌یی داده بود که طرفین را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنم. امروز دیدم که در ماجرای شاهچراغ یکی از هم لباسهای ما که جایگاهی هم داشت و حالا دیگه رسواست خدا را شکر گفت من طرفین را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنم.

یا بالاترش همانی است که شما در ابتدای بحث گفتید آقا اصلاً کار خودشونه. خب شما اینکار را کردید یک تیغ دولبه‌ای من تولید می‌کنم اگر که بتونند به جامعه بباورونند این مطلب را که اینها تقصیر خودشونه که این فیلم خودشونه این نمایش است... .

بعد را شما ببینید علیه تمام ساختارهای رسمی نظام اقدام مسلحانه می‌کنند، پیکر بعضی از عزیزانی که حامی امنیت بودند را مثله می‌کنند من هنوز منتظرم در این ۵۰روزه یک بار دیگر این آقایان بگویند مرد در این غصه بمیرد حق دارد اگر اینها گفتند این میز هم حق دارد (تلویزیون افق رژیم ۱۶آبان).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82ba28b1-6ec0-4cb4-97a3-83339537a7ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات