728 x 90

متیو میلر: اگر لازم باشد پولهای آزاد شده را دوباره مسدود می‌کنیم

متیو میلر
متیو میلر

متیو میلر؛ سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا؛ روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور در کنفرانس خبری خود پیرامون آزادسازی پولهای مسدود شده در کره جنوبی گفت: «این پولها تحت نظارت بسیار شدید خزانه‌داری آمریکا نگهداری می‌شود و فقط می‌تواند برای امور انسانی و بشر دوستانه هزینه شود».
وی هم‌چنین اضافه کرد «ما هشیار خواهیم ماند و مراقب خواهیم بود و نوع مصرف کردن این پول را تحت‌نظر خواهیم داشت و می‌توانیم اگر لازم باشد دوباره مسدودش کنیم».

 

خبرگزاری رویترز روز ۲۱شهریور گزارش داد بر اساس یک سند که روز دوشنبه توسط رویترز مشاهده شد، ایالات متحده از تحریم‌ها چشم‌پوشی کرد تا اجازه انتقال ۶میلیارد دلار از کره جنوبی به‌ قطر برای مبادله زندانیان با (رژیم) ایران را بدهد.

رویترز افزود: با ارسال این سند به کمیته‌های کنگره آمریکا اولین بار است که دولت آمریکا رسماً اذعان می‌کند که پنج ایرانی بازداشت شده در ایالات متحده را به‌عنوان بخشی از توافق برای تأمین آزادی ‍پنج شهروند آمریکایی آزاد می‌کند... .

آسوشیتدپرس روز ۲۱شهریور نیز، گزارش داد: «وزیر خارجه آنتونی بلینکن اواخر هفتهٔ گذشته... معافیت تحریم‌ها را امضا کرده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0c44699-deba-40ed-9b53-93cdca51aa25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات