728 x 90

مایکل مک‌کال: اقدام نظامی علیه ایران باید همچنان روی میز باشد

مایکل مک‌کال نماینده کنگره آمریکا
مایکل مک‌کال نماینده کنگره آمریکا

مایکل مک‌کال، عضو ارشد جمهوریخواه در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز ۱۳شهریور با حضور در برنامه «این هفته» شبکه خبری ای.بی.سی در پاسخ به پرسشی درباره حمله نظامی به تأسیسات هسته‌یی رژیم ایران در صورت نزدیک شدن به بمب هسته‌یی گفت که اقدام نظامی «آخرین گزینه» خواهد بود اما باید به‌عنوان یک گزینه روی میز باشد.

مک‌کال گفت: من فکر می‌کنم این اقدام فقط به‌عنوان آخرین چاره باید استفاده شود. ولی ما هم‌چنین باید حمایت شرکا و متحدانمان را هم در این رابطه [اقدام نظامی] کسب کنیم. این موضوع مورد نیاز است. در ضمن من در مورد برنامه‌ها توجیه شده‌ام. این اقدام فقط به‌عنوان آخرین چاره در نظر گرفته شده است. ولی باید این یک گزینه روی میز باشد که خامنه‌ای درک کند.

مک‌کال در رابطه با نقض موافقتنامه‌های پادمانی توسط رژیم آخوندی گفت: ما می‌دانیم که مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین گفت که سه سایت فاش نشده که آنها گزارش نکرده بودند که اورانیوم در آن هست، وجود دارد. این یک نقض کامل موافقتنامه‌های پادمانی است. شما نمی‌توانید به آنها اعتماد کنید. اگر من امروز رئیس‌جمهور می‌بودم، می‌گفتم که یک ایران هسته‌یی غیرقابل قبول است. این سیاست ایالات متحده است. آنها درک خواهند کرد که این حرف به چه معنی است.

 سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز جمعه در واکنش به پاسخ رژیم ایران به آمریکا در مورد بسته پیشنهادی اروپا برای احیای برجام گفت: جمهوری اسلامی باید به تحقیقات آژانس و مسائل باقیمانده پاسخ دهد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa4cb739-a0f5-48e2-96b7-87c8969a619f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات