728 x 90

مایک پنس: ما در مقابل رژیم ایران ایستاده‌ایم

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا طی مصاحبه‌یی اعلام کرد: در ماه گذشته، رئیس‌جمهور برای امن‌تر کردن آمریکا اقدام قاطعانه‌یی اتخاذ کرد و یکی از خطرناک‌ترین تروریستهای جهان را از میدان خارج کرد.

 

وی افزود: ما در مقابل رژیم ایران ایستاده‌ایم. ما اقداماتی انجام داده‌ایم که بسیاری در جامعه جهانی شروع به‌ تجدید نظر در دیدگاه و روابط خود با رژیم ایران کرده‌اند.

 

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در فلوریدا طی سخنانی درباره کشتن پاسدار قاسم سلیمانی گفت: او فردی بود که بسیار پلید بود و بیش از ۶۰۰آمریکایی را کشته بود، او صدها و صدها نفر دیگر را معلول کرده بود.

 

وزیر خارجه آمریکا در شهر بوش‌ نل ایالت فلوریدا سخنرانی می‌کرد گفت: این تروریست هم‌چنان به توطئه علیه آمریکا ادامه می‌داد ما می‌توانستیم آنرا ببینیم. به بیروت سفر کرده بود به دمشق سفر کرده بود بعد عازم بغداد بود او عازم آنجا بود تا که به توطئه کردن ادامه دهد. تا که آمریکاییان بیشتری را بکشد.

پرزیدنت ترامپ گفت ما اجازه نخواهیم داد قاسم سلیمانی جان آمریکایی دیگری را بگیرد. ما قرار است از آمریکا حفاظت کنیم و قرار است از آمریکا دفاع کنیم و این کار را درست انجام می‌دهیم. ما یک تروریست را از صحنه نبرد حذف می‌کنیم و تهدید را در اینجا برای هر یک از شما کم می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a62355d5-b141-4dbb-bdce-e74bbdee7b25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات