728 x 90

جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا به حکومت آخوندی اخطار داد که نباید احتیاط آمریکا را ضعف تلقی کند

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا

جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا به حکومت آخوندی اخطار داد که نباید احتیاط آمریکا را ضعف تلقی کند.

آسوشیتدپرش گزارش داد: جان بولتون که در اسراییل سخن می‌گفت، تأکید کرد: هیچ‌کس جواز شکار برای رژیم ایران در خاورمیانه را صادر نکرده است و آمریکا حق خود برای حمله به اهداف رژیم در زمانی دیگر را محفوظ می‌دارد.

مشاور رئیس‌جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: دونالد ترامپ تنها این بار حمله را متوقف کرده است.

 

همچنین مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا یکشنبه ۲تیر۹۸ در گفتگویی با سی.ان.ان گفت: پیام رئیس‌جمهور به رژیم ایران بسیار واضح است ما اجازه نمی‌دهیم که این رژیم به سلاح اتمی دست پیدا کند. و همچنین نظاره‌گر باقی نمی‌مانیم در حالی که رژیم ایران نفوذ شرورانه‌اش را در سراسر منطقه گسترش می‌دهد. به همین دلیل فردا (دوشنبه ۳تیر) رئیس‌جمهور تحریم‌های بیشتری را علیه رژیم ایران اعلام خواهد کرد.

 

مایک پنس در مورد خروج آمریکا از توافق اتمی با رژیم ایران گفت: یک سال از پایان معامله اتمی با رژیم می‌گذرد و در حالی که تحریم‌های بیشتری اعمال خواهد شد اقتصاد ایران در حالی فروپاشی است.

 

معاون رئیس‌جمهور آمریکا درباره اقدامات جنگ‌افروزانه رژیم در هفته‌های اخیر گفت: در عرض دو ماه گذشته ما شاهد بوده‌ایم که رژیم ایران بیشتر از گذشته به اقدامات مهاجمانه‌اش دست‌زده است. به‌خاطر داشته باشید که رژیم ایران اولین دولت حامی تروریسم در جهان است. حتی در شروع توافق اتمی آنها فعالیت‌های شرورانه خود را در یمن و نقاط دیگر انجام می‌دادند.

 

مایک پنس افزود: ما هرگز اجازه نخواهیم داد آنها به سلاح اتمی دست پیدا کنند و به آنها اجازه نخواهیم داد خشونت را در منطقه گسترش دهند.

رژیم ایران نباید خویشتنداری را با نداشتن قاطعیت اشتباه بگیرد. همه گزینه‌ها روی میز باقی می‌مانند. ایالات متحده از سربازانمان و منافع آمریکا در منطقه دفاع خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2106793-b227-47ad-9d05-0bf47ea1e755"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات