728 x 90

مایک ترنر خواهان اقدام فوری و نیرومند علیه رژیم ایران شد

مایک ترنر
مایک ترنر

فاکس نیوز در گزارشی به تاریخ ششم شهریور خبر از درخواست نماینده کنگره آمریکا از بایدن برای اقدام فوری و نیرومند علیه رژیم ایران داد.
بر اساس گزارش فاکس نیوز، مایک ترنر، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه ششم شهریور در نامه‌یی به جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور با اشاره به دخالت‌های رژیم ایران پیرامون انتخابات آتی در آمریکا، اقدامات دولت را به‌طور خطرناکی ناکافی دانست و خواهان اقدام فوری و نیرومند علیه این رژیم شد.
وی در نامه خود ضمن ابراز نگرانی شدید از اقدامات مداخله‌جویانه رژیم ایران نوشت: «اف.بی.آی (پلیس فدرال آمریکا) و جامعه اطلاعاتی ایالات متحده به صراحت نشان داده‌اند که جمهوری اسلامی درگیر یک کارزار نظام‌مند با هدف به خطر انداختن یکپارچگی فرآیند دموکراتیک ما است. علاوه بر این، در چند ماه گذشته، افراد متعددی مرتبط با حکومت ایران در توطئه‌هایی برای انجام ترور سیاسی علیه رئیس‌جمهوری پیشین، دونالد ترامپ و اعضای دولت او در خاک آمریکا دخیل بوه‌اند».
ترنر در ادامه نامه خود با انتقاد از واکنش دولت بایدن و هریس، این واکنش‌ها را خطرناک و ناکافی دانست.
وی پیش‌تر و در مصاحبه با شبکه خبری سی.بی.اس گفته بود که دولت بایدن تأیید کرده که جمهوری اسلامی ایران برای ترور دونالد ترامپ تلاش کرده و نقشه کشیده است و این امر نیازمند پاسخ از سوی دولت بایدن است.(سایت مجلس نمایندگان آمریکا ۶شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce09f2b8-7dfe-42f7-bd5c-73020e2f7132"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات