728 x 90

مافیای دارو در انحصار اختاپوس هشت‌پای ولایت

مافیای دارو
مافیای دارو

خامنه‌ای با حرام کردن ورود واکسن به ایران طمع دو سر برد داشت تا از یک‌سو با خاکریز کرونا در مقابل قیام مردم خط ببندد و از سوی دیگر با به انحصار در آوردن بازار دارو، منبع جدیدی برای غارت مردم و پر کردن کیسه خود فراهم کند.

با قیام مردم و شعارهای مرگ بر خامنه‌ای خاکریز اول کارآیی قبلی را ندارد چنان‌چه خامنه‌ای غلط کردم گویان از منع واردات واکسن عقب نشست و روز ۲۰مرداد۱۴۰۰ گفت: «واکسن رو هر جور که ممکن است برای همه مردم برسانند میلیون‌ها واکسن بایستی در اختیار قرار بگیرد».

البته تا همین نقطه نزدیک به ۳۷۰هزار تن از مردم ایران را قربانی سیاست کلان تلفات به‌عنوان تضمین بقای نظامش کرده است.

اما چنگ‌اندازی اختاپوس هشت پای ولایت با در انحصار گرفتن تولید واکسن و دارو و عرضهٔ آن در بازار سیاه به مثابهٔ غارت مردم و البته بخش دیگری از طرح سدبستن در برابر قیام مردم ادامه دارد.

در همین رابطه در دعوای باندهای حاکم و در وحشت از خشم انفجاری مردم به گوشه‌هایی از رفتار جنایت‌بار نظام اعتراف شده است.

روزنامه حکومتی همدلی ۲۵مرداد در مطلبی با عنوان «نارضایتی عمومی موجد مسئولیت یا اسباب ترفیع؟» ضمن اذعان به ربط مستقیم منع ورود واکسن و افزایش تلفات انسانی، آدرس نهادهای چپاولگر در دست خامنه‌ای را نشانی داد و نوشت: «آنچه در سطح عمومی و در فضای رسانه‌یی گمانه زده می‌شود، این است که در غیاب شفافیت و با فقدان حاکمیت قانون، منع ورود واکسن خارجی با ادعای رونق و حمایت از تولید داخلی، منابع مالی سرشاری را نصیب افراد، نهادها و سازمانهای خاص کرده است که جملگی متصل به محافلی بوده‌اند».

روزنامه حکومتی فرهیختگان از باند خود خامنه‌ای نیز در شماره ۱۹مرداد ۱۴۰۰خود ناگزیر به گوشه‌یی از ابعاد نجومی غارت مردم توسط مافیای حکومتی دارو اعتراف کرده است، مافیایی که همه مردم می‌دانند که سرنخ آن در ارگانهای تحت‌امر خامنه‌ای از سپاه تا بنیاد های غارت و چپاول وابسته به بیت است. فرهیختگان نوشت: «قیمت برخی داروهای اصلی کرونا ۱۲برابر شده است-مردم را از این بی‌پناهی نجات دهید».

داروهایی که به‌شدت مورد نیاز مردم است ولی در بازار سیاه که در اختیار مافیای حکومتی است در مواردی بیش از ۱۲برابر قیمت واقعی فروخته می‌شود.

فاویپیراویر= نرخ رسمی ۱۲۰ تا ۱۹۰هزار تومان- نرخ بازار هر ورق بیش از ۲۰۰هزار تومان

رمدسیویر= نرخ رسمی ۷۰۰ تا ۹۰۰هزار تومان-نرخ بازار بیش از ۱۲میلیون تومان

تمزیوایا اکتمرا= نرخ رسمی یک و نیم تا ۲و نیم میلیون تومان-نرخ بازار بیش از ۱۵میلیون تومان

کپسول اکسیژن=نرخ قبلی یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان-نرخ فعلی بیش از ۳میلیون تومان

تخت آی.سی.یو=هر شب از ۵ تا ۷۰میلیون تومان».

در همین رابطه روز ۲۲مرداد۱۴۰۰ دادستان کل رژیم در بازدید از فرودگاه موسوم به خمینی تهران به ناگزیر به انبار کردن داروها در گمرک اعتراف کرد و گفت: «از انبارهای گمرگ فرودگاه امام خمینی که داریم بازدید می‌کنیم دو تا انباری که جنبه سردخانه‌یی و یخچالی داره، متأسفانه دارو ها و مواد اولیه متراکمی که اینها بعضاً زمینه و پیش زمینه ساخت داروهای کرونا هستند این جا باقی مونده که الآن مشاهدات ما از وجود کالاهایی که بیشتر مواد اولیه دارو هست. . ». .

البته دادستان رژیم نگفت که تنها شرکت‌های تحت‌امر خامنه‌ای و سپاه مجاز به دپوی دارو در انبارهای گمرگ بدون اجازه مقامات ذیربط دارند.

واقعیت این است که مافیای دارو که سالهای شناخته شده بود، با شیوع کرونا، قدرت و گستره‌یی مافوق تصور یافته است. این مافیا که سرنخ آن در بیت ولی‌فقیه و سپاه پاسداران است، با گروگان گرفتن جان مردم که برای زنده ماندن خود و عزیزانشان حاضرند هست و نیست خود را بفروشند تا از مرگ کرونایی نجات پیدا کنند، قیمت داروها و تجهیزات و الزامات درمان کرونا را به‌طور غیرقابل تصوری افزایش داده‌اند.

تجارت نظام ولایت فقیه با کرونا و مرگ البته یک خط است. بی‌دلیل نیست که خامنه‌ای معاون آخوند رئیسی را محمد مخبر گذاشته است که مجری اصلی پروژه غارتگرانه تولید واکسن برکت هم هست تا این غارت رسمی‌تر و مستقیم‌تر صورت گیرد.

اما چه سیاست کلان تلفات انسانی با کرونا و چه تقویت مافیای دارو و غارتگری با داروهای کرونا، روی دیگری هم دارد و آن هم خشم متراکم و انفجاری مردمی است که این روزها تا فرصتی و روزنه‌ای پیدا می‌کنند رأس نظام را هدف می‌گیرند و فریاد مرگ بر خامنه‌ای سرمی‌دهند و با شعار «تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود» خواست خود را برای کفن و دفن تمامیت نظام اعلام و نشان می‌دهند.

خواستی که خامنه‌ای و نظامش را از تحقق آن گریزی نیست

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e328e8d2-7736-4517-b8ab-1644458672fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات