728 x 90

مارکو روبیو: شرم‌آور است که مجمع سازمان ملل از رژیم تروریستی ایران به‌عنوان رئیس مجمع سالانه استقبال می‌کند

مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه در کنگره آمریکا
مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه در کنگره آمریکا

مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه در کنگره آمریکا، در شبکه اجتماعی ایکس ۱۰آبان نوشت: «شرم‌آور است که مجمع اجتماعی سازمان ملل از حکومت تروریستی ایران به‌عنوان رئیس مجمع سالانه در سال جاری استقبال می‌کند».

وی هم‌چنین نوشته است در حالی که جهان با «وحشت» شاهد است که «تروریست‌های حماس و حزب‌الله، با سلاحها و حمایت‌های رژیم ایران» غیرنظامیان در اسراییل را می‌کشند، سازمان ملل «اما سازمان ملل به جای مورد حسابرسی قراردادن، جایگاه رژیم ایران را بالا برده است».

رئیس شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در اردیبهشت سال جاری اعلام کرد، علی بحرینی، سفیر و نماینده رژیم آخوندی  ریاست نوزدهمین اجلاس «مجمع اجتماعی» شورای حقوق‌بشر را به عهده خواهد داشت.

نماینده آمریکا در شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در شهریورماه سال جاری هم‌چنین تأکید کرده بود که رژیم ایران با «سابقه وحشتناک» نقض حقوق‌بشر، جایی در رهبری این نهاد بین‌المللی ندارد و باید پاسخ‌گوی اقدامات خود در نقض حقوق‌بشر باشد.

میشل تیلور سفیر آمریکا در شورای حقوق‌بشر تصریح کرده بود سرکوب «افسارگسیخته و نقض فاحش حقوق بشر» در ایران، خصوصاً علیه دختران و زنان مایه نگرانی است و مقامات جمهوری اسلامی و رژیم ایران با بی‌توجهی مطلق به اصول اعلامیه جهانی حقوق‌بشر، نامزد مناسبی برای هیچ‌گونه جایگاه رسمی در سازمان ملل نیستند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/deefd980-cf49-4637-8f57-2899ac58bbd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات