728 x 90

لیبرمن: مذاکره با جنایتکارانی که مردم ایران را به گروگان گرفته‌اند، بی‌نتیجه است

جو لیبرمن در گردهمایی اینترنتی مقاومت ایران
جو لیبرمن در گردهمایی اینترنتی مقاومت ایران

رادیو آمریکا روز جمعه ۲۷تیرماه در گزارشی از گردهمایی بزرگ اینترنتی مجاهدین با اشاره به سخنان جو لیبرمن سناتور پیشین آمریکا و رئیس گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» گفت: کسانی که می‌خواهند با رژیم ایران مذاکره کنند، بدانند که این راه قبلاً طی شده و به هیچ جا نرسیده است.

این رادیو در گزارش خود آورده است:
جو لیبرمن در جلسه مجازی که توسط شورای ملی مقاومت ایران روز جمعه ۲۷تیر ترتیب داده شد، افزود: «امنیت مردم آمریکا هر روز توسط رژیم افراطی که امروز ایران را کنترل می‌کند، تهدید می‌شود. رودی و دیگران گفته‌اند که این رژیم در حال ضعیف شدن است. تصمیم دولت پرزیدنت ترامپ مبنی بر خروج کامل از توافق هسته‌یی ایران یک گام تاریخی در مسیری درست بوده، و کارزار فشار حداکثری رژیم ایران را ضعیف کرده است. ناآرامی‌ها و اعتراضات فزاینده مردم ایران به ما این امید را می‌دهد که روزی که رویایش را داریم، نزدیک است.»

لیبرمن افزود: «هنوز هم کسانی در این‌جا، یعنی در آمریکا، هستند که می‌گویند: خوب، بیایید سر میز بازگردیم و با رژیم تهران مذاکره کنیم. اما آنها درس نگرفته‌اند. ما این رویکرد را آزمودیم و می‌بینیم که رژیم ایران هم‌چنان بی‌رحمانه حقوق‌بشر مردم خود را سرکوب می‌کند، دارایی ملت ایران را می‌دزدد، از تروریسم در سراسر منطقه و جهان حمایت می‌کند، پشتیبان تجاوزگری در سراسر منطقه و جهان است، و هنوز موشکهای هسته‌یی و جنگ‌افزارهای ویژه آنها را می‌سازد تا با آن به همسایگانشان، به اروپا، و البته به ایالات متحده حمله کند».
وی اضافه کرد: از زمانی که استبداد در برابر آزادی وجود داشته،‌ همیشه کسانی که حق آزادی و زندگی در شرایط آزاد را داشته‌اند، در این نبرد شرکت کرده‌اند. در بیانیه استقلال آمریکا در ۱۷۷۶ نوشته شد که این یک حق محتوم است که هر انسانی باید بتواند سرنوشت آزاد و خوشحال خود را دنبال کند. این حق و نعمتی است که از خدا به انسان داده شده و در انقلاب آمریکا حک شد که هیچ‌کس نمی‌تواند این حق را از انسان بگیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/085cd04a-6f3b-45a7-a647-250a24b1ea4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات