728 x 90

لوید لیست اینتلیجنس: کشتی تجاری در آب‌های امارات توسط مردان مسلح ربوده شده است

یک کشتی تجاری در آب‌های امارات ربوده شده است
یک کشتی تجاری در آب‌های امارات ربوده شده است

شرکت "لوید لیست اینتلیجنس" یک شرکت خصوصی که به صنعت کشتیرانی خدمات می‌دهد تأیید کرد یک کشتی که با پرچم پاناما در دریای عمان در حال حرکت بود ربوده شده و به خدمه دستور داده شده به ایران بروند.
شرکت لوید لیست اینتلیجنس روز سه‌شنبه ۱۲مرداد با صدور بیانیه اعلام کرد، که تانکر ام وی آسفالت پرینسس به سوی تنگه هرمز در حال حرکت است، و معلوم نیست چه کسی این کشتی را ربوده است.
تحلیلگران بر این باورند، نیروهای وابسته به رژیم ایران مظنون به انجام اینکار هستند.

 

خبرگزاری رویترز از احتمال ربوده شدن یک کشتی تجاری در سواحل امارات متحده خبر داد و به‌نقل از سه کارشناس امنیت کشتیرانی نوشت احتمالاً از سوی شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران ربوده شده است.
گزارشات حاکیست که ۹مرد مسلح وارد کشتی آسفالت پرینسس شدند. این در حالی بود که کشتی به تنگه هرمز نزدیک می‌شد.

پیش‌تر سازمان امنیت تجارت دریایی انگلستان در هشداری از احتمال ربوده شدن یک تانکر حمل قیر در آبهای نزدیک به فجیره خبر داده و خواستار احتیاط فوق‌العاده کشتی‌ها شده بود. محل این حادثه در نزدیکی تنگه هرمز عنوان شده است.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم آخوندی، این گزارش ها را مشکوک خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد."

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/425d7dcd-31a9-4f4a-b616-f4a78ec0e08c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات