728 x 90

حمایتهای مردمی,

بیانیه جمعی از خانواده شهدا و زندانیان سیاسی دهه شصت جنوب تهران در سالگرد حمله موشکی به لیبرتی

-

حمله  جنایتکارانه موشکی  به لیبرتی
حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی
بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران
رژیم ضدبشری ولایت‌فقیه در هفتم آبان 1394 در محاصره بن‌بستهای لاعلاج داخلی و بین‌المللی و در حالیکه اثرات خوردن جام‌زهراتمی می‌رفت که خود را در پیکر فرتوت ولایت نمایان سازد، خامنه‌ای این شیطان مجسم هم‌چون امام رذالت پیشه‌اش، راه‌حل برون‌رفت از این بحرانها را بار دیگر در قتل‌عام رشیدترین فرزندان مجاهد میهنمان جستجو کرد و با شلیک هشتاد موشک تقویت شده به لیبرتی، علاوه بر دادن آدرس دشمن اصلی خود به جهانیان، 24 ستاره از کهکشان اشرفیان را به زمین کشید. و بدینسان بود که آن قهرمانان از پیکر خود پلی ساختند تا کمتر از یک‌سال بعد اشرفیان با تمامیت ساختار تشکیلاتی خود از عراق خارج شده و بزرگترین پیروزی سازمان مجاهدین خلق ایران را رقم زدند. و دشمن ضدبشری را در حضیض رسوایی و بدنامی در آه، حسرت فروبردند.

اگر چه راه و آرمان آن مجاهدان سرفراز الهام‌بخش تمام انسانهای آزاده‌یی است که علیه ظلم قیام می‌کنند ولی آنچه مهم و انکارناپذیر است، پیوند این قتل‌عام با دیگر قتل‌عام‌هایی که رژیم ضدبشری در دهه شصت و به‌خصوص قتل‌عام زندانیان مجاهد و مبارز در سال 67 و قتل‌عام اشرف است. چرا که همه این قتل‌عامها یک هدف را دنبال می‌کردند و آن محو کامل مجاهدین بوده است. و امروز بر هر انسان آزاده و میهن‌پرستی است که فارغ از هر دیدگاه سیاسی و ایدئولوژیکی به جنبه دادخواهی قتل‌عام شدگان بپیوندد با دمی یا قلمی یا قدمی.

بر ماست که فریاد حق‌طلبانه جنبش دادخواهی آن قهرمانان را در هر کوچه و خیابان هرچه رساتر به گوش جهانیان برسانیم. تاروزی که آمران و عاملان این قتل‌عامها را به پای میز عدالت مشاهده کنیم.

سلام بر خلق – سلام بر آزادی
جمعی از خانواده شهدا وزندانیان سیاسی دهه شصت جنوب تهران

۴آبان۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45b6162c-8509-41d2-8988-65ac24d32a31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات