728 x 90

لوید آستین: حکومت ایران و نیروهای نیابتی آن هم‌چنان می‌توانند تهدیدی جدی برای امنیت منطقه باشند

لوید آستین
لوید آستین

وزیر دفاع آمریکا: پنتاگون جهت بازدارندگی از حملات رژیم ایران مصمم به حفظ نیروهای کافی در خاورمیانه است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، روز جمعه ۲۳ شهریور در سخنانی که هنگام بازدید از پایگاه هوایی «ماکسول» داشت با تأکید بر آمادگی نیروهای آمریکا در مقابل حملات احتمالی رژیم ایران و نیروهای نیابتی‌اش گفت که پنتاگون برای بازدارندگی و جلوگیری از حملات احتمالی رژیم ایران به اسراییل مصمم به حفظ نیروهای کافی در خاورمیانه است.
وی در قسمت دیگری از سخنانش با اشاره به خروج ناو هواپیمابر تئودور روزولت از منطقه اضافه کرد که خروج ناو هواپیمابر تئودور روزولت را به‌معنای کاهش تهدیدات رژیم ایران یا خروج نیروهای آمریکایی از منطقه ندانست و هشدار داد که حکومت ایران و نیروهای نیابتی آن مانند حزب‌الله هم‌چنان می‌توانند تهدیدی جدی برای امنیت منطقه باشند و باید برای مقابله با هر گونه حمله آنها آمادگی کامل داشت.
وزیر دفاع آمریکا هم‌چنین افزود: «با خروج ناو روزولت، آمریکا اسکادرانهای اف۱۵، اف-۱۶ و اف-۲۲ نیروی هوایی، ناو گروه جنگی هواپیمابر آبراهام لینکلن با هواپیماهای اف-۳۵ و زیردریایی جورجیا را در منطقه حفظ می‌کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67b3202f-334d-4f76-8b87-5c64141a6856"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات