728 x 90

لوید آستین بر تعهد آمریکا در دفاع از امارات متحده عربی تأکید کرد

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا طی سخنانی که در ملاقات با یوسف العتیبه، سفیر امارات در آمریکا صورت گرفت، در مورد حملات اخیر شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران علیه امارات گفتگو کرد.
وزیر دفاع آمریکا روز شنبه ۹بهمن با انتشار توئیتی، حملات حوثی‌ها علیه تأسیسات غیرنظامی امارات را محکوم و تعهد آمریکا برای کمک به امارات در دفاع از خاک و امنیت مردم کشورش را مورد تأکید قرار داد.
سفیر امارات متحده تأکید کرد گام بعدی، باید متوقف کردن حمایت‌های مالی و تسلیحاتی این گروه شبه‌نظامی باشد که توسط حامیان حوثی‌ها انجام می‌شود، باشد. آمریکا اکنون باید برای بازگرداندن حوثی‌ها به فهرست تروریسم، اقدام کند.
شایان ذکر است که، ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا نیز دوشنبه گذشته گفت: جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در حال بررسی بازگرداندن مجدد حوثیها به فهرست سازمانهای تروریستی است.
ند پرایس در ادامه با تأکید بر این‌که حملات کودتاگران حوثی علیه امارات و عربستان، تنش‌آفرینی خطرناکی است، افزود: کشورش از حجم پشتیبانی رژیم ایران از حوثی‌ها، آگاه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6e8ecf5-3823-415b-a95a-a95beb2a943e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات