728 x 90

لایحه مارک گرین برای مبارزه با تهدیدات حوثیهای مورد حمایت رژیم ایران

مارک گرین
مارک گرین

وبسایت نماینده کنگره آمریکا مارک گرین روز ۲۷ اردیبهشت در بیانیه‌یی درباره لایحه مبارزه با تهدیدات حوثیهای مورد حمایت رژیم ایران نوشت لایحه گرین در کمیته روابط خارجی تصویب می‌شود.
واشنگتن- این هفته گزارش شد، قانون مبارزه با تهدیدات و تجاوزات حوثی‌ها توسط نماینده مارک گرین از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گذشت. این لایحه که همراه با نماینده جارد موسکوویتز (FL-۲۳) ارائه شد، تحریم‌هایی را علیه کسانی که در حملات حوثی‌ها در گذشته یا حال حمایت می‌کنند یا از آنها حمایت می‌کنند، اعمال می‌کند. این لایحه هم‌چنین ایجاد سه گزارش در مورد توانایی حوثی‌ها برای تهدید امنیت ملی و اهداف سیاست خارجی ایالات متحده، موانع آزادی کشتیرانی و نقض تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل به یمن توسط حوثی‌ها را الزامی می‌کند.

گرین گفت: «تروریست‌های حوثی مورد حمایت رژیم ایران ثابت کرده‌اند که برای آسیب رساندن به نظامیان آمریکایی در منطقه و ممانعت از کشتیرانی در دریای سرخ از هیچ اقدامی دست نمی‌کشند. این تهدید برای جانها، منافع و کشتیرانی آزاد آمریکایی‌ها در دریای سرخ باید متوقف شود. به همین دلیل است که قانون دو حزبی، قانون مبارزه با تهدیدات و تجاوزات حوثی‌ها را معرفی کردم».

 

... مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از زمان حمله حماس به اسراییل در ۷ اکتبر، حوثی‌های مورد حمایت ایران بیش از ۱۰۰موشک و پهپاد را به سمت کشتی‌های بین‌المللی شلیک کرده‌اند که هزینه‌های حمل و نقل را افزایش داده و زنجیره تأمین جهانی را مختل کرده است و دریانوردان بی‌گناه را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد. حملات گستاخانه حوثی‌ها یک تهدید جدی است. اقدامات فوری برای بازدارندگی آنها و محدود کردن توانایی آنها برای تأمین مالی این فعالیت‌های خطرناک مورد نیاز است. این برای دفاع از منافع ملی ایالات متحده در خاورمیانه و سراسر جهان حیاتی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85561c4a-a699-43ff-b368-f445c16b7e75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات