728 x 90

لاپوشانی جنایت و وحشت در ولایت ارتجاع پس از قتل وحشیانه مهسا امینی

مهسا امینی
مهسا امینی

پاسدار وحیدی، وزیر کشور دولت رئیسی جلاد و سرکرده سابق نیروی تروریستی قدس در پاسخ به سؤالی در مورد عجله رژیم در خاکسپاری مهسا امینی در حالی‌که گزارش پزشکی قانون تکمیل نشده ادعا کرد، تکمیل نشدن گزارش پزشکی قانونی و دفن او با هم تضادی ندارند. پزشکی قانونی نمونه‌های که باید برمی‌دارد و بعد اجازه دفن می‌دهد. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲۶شهریور)

به‌دنبال ادعاهای وزیر کشور رژیم، پدر مهسا امینی گفت: او هیچ بیماری نداشت که کسانی که می‌گویند صرع یا بیماری زمینه‌ای داشته، دروغ می‌گویند. (روزنامه هم‌میهن (رژیم) ۲۶شهریور)

روزنامه رسمی دولت رئیسی جلاد نیز در دفاع از گشت جنایتکار ارشاد نوشت: ماجرای مهسا امینی فقط یک «اتفاق» بود؛ نباید هیجان‌زده شد و «روندها» را ناصواب معرفی کرد. نیروی انتظامی در زمینه حجاب پیشرفت کرده؛ ابتدا تذکر اخلاقی و هشدار تنبه‌زا می‌دهد، سپس از طریق تبیین، ذهن فرد کم‌حجاب را با منطق حجاب آشنا می‌سازد.(روزنامه حکومتی ایران ۲۷شهریور)

 

روزنامه حکومتی آرمان ۲۷شهریور به سانسور شدن فیلم منتشر شده از سوی نیروی انتظامی در مورد دستگیری مهسا امینی اذعان کرد و نوشت: مردم می‌پرسند چرا تصاویر نیروی انتظامی به‌طور کامل پخش نشده و علت قطع‌های پی‌درپی تصاویر چه بوده؟ در فاصله‌یی که هوا روشن بوده تا زمانی که تاریک شود، چه اتفاقاتی برای مهسا رخ داده؟ خبرنگاری بعد از فیلم منتشر شده از سوی نیروی انتظامی نوشت: «سخت است اما اعتقاد دارم ما خبرنگاران بیشتر به‌خاطر نگفته‌هایمان در روز قیامت کیفر می‌شویم تا گفته‌هایمان».

این روزنامه حکومتی هم‌چنین نوشت: امروز تنها وجه برخورد با پدیده بدحجابی در گشت ارشاد خلاصه شده و عملکرد نیروی انتظامی زیر ذره‌بین منتقدان و گردانندگان پروژه‌هایی نظیر «نه به حجاب اجباری» است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d80c9012-ea68-4568-9a3d-1ca6dac2c8cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات