728 x 90

قیام کنندگان عراقی مقر حزب‌الدعوه و حزب فضیلت در نجف و حله را به آتش کشیدند + فیلم

آتش کشیدن مقر حزب‌الدعوه در نجف
آتش کشیدن مقر حزب‌الدعوه در نجف

به‌دنبال ترور ایهاب الوزنی از فعالان برجسته قیام و هماهنگ‌کننده برگزاری تظاهرات در کربلا و از مخالفان سرسخت اشغالگری رژیم ولایت فقیه، موج خشم و انزجار از ترورها و جنایتهای رژیم و مزدورانش، در شهرهای جنوبی عراق ادامه دارد.

قیام‌کنندگان دوشنبه شب ۲۰اردیبهشت مقر حزب‌الدعوه در نجف و حله در استان بابل را به آتش کشیدند.

قیام‌کنندگان هم‌چنین مقر حزب فضیلت را در حله در استان بابل به آتش کشیدند.

شب گذشته یکشنبه ۱۹اردیبهشت همچنین قیام‌کنندگان کنسولگری رژیم آخوندی در کربلا را به آتش کشیدند.

هم اکنون درگیری قیام کنندگان در شهرهای نجف، کربلا، حله با مزدوران و شبه نظامیان وابسته به رژیم آخوندی ادامه دارد.

بنا به گزارشاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود درگیری بین تظاهر کنندگان و نیروهای سرکوبگر هم اکنون در نجف در جریان است. نیروهای سرکوبگر بخشی از انقلابیون را محاصره کرده و جنگ و گریز ادامه دارد.

قیام کنندگان مقر حزب‌الدعوه در شهر حله را به آتش کشیدند. آنها با شعارهایی علیه رژیم ایران، مخالفت و اعتراض خود را با دخالتها و جنایات رژیم در عراق و در اعتراض به کشته شدن فعالان عراقی ابراز کردند.
قیام کنندگان در شهر حله در بابل تمام جاده‌های منتهی به حله و خارج از حله را مسدود کردند و برخی از مقرهای احزاب را به آتش کشیدند. قیام کنندگان هم اکنون در زیر پل انقلاب مستقر شده‌اند.

قیام کنندگان در بابل تمام جاده‌های منتهی به تقاطع انقلاب و پل پیت را مسدود کردند و هم اکنون به سمت ساختمان فرمانداری در حرکت هستند.

در کربلا نیروهای سرکوبگر هم اکنون در خیابان‌ها و کوچه‌های این استان مستقر شده‌اند. هم اکنون درگیریها میان نیروهای ضدشورش و تظاهر کنندگان در کربلا در حوالی میدان احرار در جریان است.

جوانان و مردم بابل تقاطع استانهای بصره - ذی‌قار - قادسیه با روشن کردن لاستیک مسدود کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66d62a6a-9979-4a06-941d-0752c8dbebc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات