728 x 90

اعتراف نماینده رژیم از رشت: اینجا وضعیت قرمز و بسیار وحشتناک است

بیمارستانهای رشت مملو از بیماران کرونایی است
بیمارستانهای رشت مملو از بیماران کرونایی است

نماینده رژیم از شهر رشت روز شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ به وضعیت اسفناک این شهر اعتراف کرد و گفت، باید بیمارستان صحرایی ایجاد شود چرا که هیچ تخت خالی برای بستری بیماران کرونایی باقی نمانده است.

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن آبادی گفت: آمار مبتلایان به کرونا به‌صورت تصاعدی در حال افزایش است در حالی که امکانات پزشکی و بهداشتی در این منطقه وجود ندارد.

وی وضعیت را قرمز خواند و افزود: هیچ‌گونه تخت‌خوابی برای بستری مبتلایان جدید به کرونا در شهر رشت و اطراف آن وجود ندارد و شرایط این منطقه قرمز اعلام شده است.

ایمن آبادی اضافه کرد: آمار مبتلایان و قربانیان کرونا بسیار وحشتناک است و حتی کیت آزمایش برای اخذ تست از اشخاص مشکوک به این ویروس نیز در دسترس نیست.

وی به فاجعه مبتلا شدن پزشکان و پرستاران اشاره کرد و گفت: ما در شهر رشت و مناطق اطراف آن نیازمند کادر درمانی جدید هستیم چرا که بسیاری از پزشکان و پرستاران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و یا به‌دلیل خستگی بیش از حد توانایی خدمت ندارند.

نماینده رژیم از رشت بدون نام بردن از سران رژیم گفت: شهر قم باید قرنطینه می‌شد و کسی که مانع این امر شد ظلم بزرگی به کشور کرده است، از طرفی باید از ورود مسافر به رشت جلوگیری می‌شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/217554e5-dec3-4722-a8c4-e285b5945a3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات