728 x 90

قیام سراسری عراق و شکست دیگری برای خامنه‌ای

«کجایید... کجایید... این تظاهرات میلیونیه... تمام سینه‌زدن‌هایتان برای حسین دروغ است. کجایید»؟

این طنین فریادهای دختران و جوانان شورشی در عراق است که قیام علیه فساد و سرکوب و تباهی را انتخاب کرده‌اند.

زنان و مردانی که رودروی فریبکاری و جنایات آخوند مقتدی صدر و سایر مزدوران وابسته به رژیم آخوندی ایستادند و فریاد برکشیدند: «ای وطن اینها جوانان تو هستند. دانشجویان تو هستند و تا آخرین قطره خون پرچمت را برافراشته نگه خواهند داشت».

روز یکشنبه ۲۰بهمن تظاهرات گسترده دانشجویان و زنان و دیگر اقشار مردم در بغداد، نجف، کربلا، میسان، ناصریه، بابل، بصره، کوت، دیوانیه و سایر شهرهای استانهای میانی و جنوبی با شعارهای قیام‌کنندگان در ابراز انزجار از حاکمان فاسد و باندهای وابسته به خامنه‌ای برگزار شد.

مردم شعار می‌دادند: «ای مقتدی صدر از عراق دست بکش، تو فقط به درد رژیم ایران می‌خوری. ما را از ایادیت نترسان، ما از مرگ هراس نداریم».

به‌دنبال فراخوان به تعطیلی و اعتصاب مدارس و دانشگاهها، دانشجویان و دانش‌آموزان در بغداد، بابل، ناصریه، المثنی و سایر شهرها تجمع کردند.

در نجف مردم ضمن شعار علیه مقتدی صدر و هادی عامری، مزدور شناخته‌شدهٔ خامنه‌ای، شعار می‌دادند: «همگی و هرکس با آنهاست، باید ریشه‌کن شوند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/627c2d95-a825-45ec-81fb-e8a0b94ca6e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات