728 x 90

قتل کودک دو ساله در اصفهان با شلیک مستقیم توسط نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای

قتل کودک دو ساله با شلیک مستقیم در اصفهان توسط نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای
قتل کودک دو ساله با شلیک مستقیم در اصفهان توسط نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای

نیروهای سرکوبگر و یگان ویژه رژیم آخوندی عصر روز پنجشنبه ۱۲اسفند یک کودک دو ساله با نام امیرعلی موسی‌کاظمی را در ورزنه اصفهان با تیر مستقیم به‌قتل رساندند.

بنا به گزارشات مردمی و توضیحات رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح رژیم در استان اصفهان، عصر روز پنجشنبه ۱۲اسفند یک خانواده با دو فرزند خردسال دوقلوی خود از شهر نائین برای سفر تفریحی به شهر ورزنه اصفهان و تالاب گاوخونی رفته بودند. نیروهای یگان ویژه به یکباره جلوی ماشین پریده و راننده از ترس پا روی گاز می‌گذارد که نیروهای یگان بدون ایست شلیک می‌کنند که تیر به سر یکی از دو کودک دوقلوی خانواده اصابت و او را به‌قتل می‌رسانند.

در گزارش رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح رژیم در استان اصفهان آمده است: در خصوص علت متوقف کردن خودروی سواری توسط عوامل انتظامی شهرستان ورزنه، در این رابطه به پلیس اعلام شده بود که خودرویی مشکوک است و پلیس نیز بر این اساس وارد عمل شده است.
از خودروی مذکور هیچ اقلام ممنوعه‌ای کشف نشده است.

 

در شبکه‌های اجتماعی آمده است: امیرعلی متولد آذرماه سال۹۹ بود یعنی فقط دو سال و سه ماه عمرش بود. دو تا ماشین بودند از تهران برای تفریح آمده بودند. ماشین جلویی ماشین پرشیا بوده که پدر و مادر امیرعلی و برادر دوقلویش «امیررضا» به همراه یکی از دوستانشان سوار خودرو بودند. پدر امیرعلی در حال خواباندن کودک بود و دوستشان رانندگی می‌کرد. خودرو یگان ویژه یک کامیون بود که هیچ شباهتی هم به ماشین پلیس نداشت. یهو از پشت تپه میاد جلوی ماشین و راننده فکر می‌کنه دزدن و گاز میده و اونا بی‌پروا شلیک می‌کنن و می‌خوره به سرامیرعلی. جسد امیرعلی را به این بهانه که «خودمون میاریم تهران» به خانواده‌اش تحویل ندادند. در پرونده ثبت کرده‌اند. «قتل غیرعمد»!

 

قاتل کودک دو ساله امیرعلی موسی کاظمی که بدست مردم افتاده است 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b970bb5d-6b2b-46b7-bb93-fd23d55550a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات