728 x 90

قانونگذاران آمریکایی خواهان لیست‌گذاری شبه‌نظامیان حوثی شدند

حمله موشکی حوثیها
حمله موشکی حوثیها

گروهی از قانونگذاران آمریکایی متشکل از نمایندگان هر دو حزب، روز جمعه ۲۹تیر با اشاره به حملات پهپادی شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران، از دولت بایدن خواستند که لیست‌گذاری این گروه را یک درجه بالاتر برده و در فهرست «گروه‌های تروریستی خارجی» قرار دهد.
سناتور جکی روزن پیرامون این درخواست از دولت بایدن گفت: «حوثی‌ها یک سازمان تروریستی وحشی هستند که باید پاسخگو باشند. اوایل سال جاری از دولت بایدن خواستم که آنها را رسماً به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کند تا بتوانیم منابع تسلیحاتی و بودجه آنها را به‌طور کامل سرکوب کنیم و این حمله اخیر روشن می‌کند که ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم».

سناتور دن سالیوان نیز با بیان سخنانی مبنی بر این‌که آمریکا باید موضع نظامی قوی‌تری علیه حکومت ایران اتخاذ کند تا بتواند عملاً جلوی حوثی‌ها را بگیرد تصریح کرد: «در این مقطع، تنها راه بازدارندگی حوثی‌ها این است که حکومت ایران بهای آن را بپردازد. ما باید همه کشتی‌های جاسوسی ایرانی‌ها را که احتمالاً در حمله به تل‌آویو کمک کرده‌اند را غرق کنیم و حتی اگر لازم باشد کل نیروی دریایی جمهوری اسلامی را نابود کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a46365a-e6ad-4133-bc6e-2763c15fff94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات