728 x 90

فیگارو: رودی جولیانی در پاریس برای حمایت از همایش اپوزیسیون ایران

فیگارو- حضور رودی جولیانی در پاریس  برای حمایت از همایش اپوزیسیون ایران
فیگارو- حضور رودی جولیانی در پاریس برای حمایت از همایش اپوزیسیون ایران

در ارتباط با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس روزنامه فرانسوی فیگارو پنجشنبه ۲۸ژوئن ۲۰۱۸ـ ۷تیر۹۷: ‌

رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک که بسیار به رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ نزدیک است، نیوت گینگریچ یک معتمد کاخ سفید و دمکراتهایی چون بیل ریچاردسون و پاتریک کندی در آخر این هفته در پاریس خواهند بود.

آنها می‌آیند تا در کنار فیلیپ دوست بلازی، اینگرید بتانکور، راما یاد و پارلمانترهای فرانسوی و اروپایی از گردهمایی «برای ایران آزاد: آلترناتیو»، که شنبه در ویلپنت پاریس، برگزار می‌شود حمایت کنند. دهها هزار نفر انتظار می‌رود به این مناسبت حول مریم رجوی گردهم آیند.

 

حمایت نیوت گینگریج از همایش بزرگ ایرانیان
نیوت گینگریچ، کاندیدای ریاست‌جمهوری و رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا طی پیامی از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس در روز نهم تیرماه جاری حمایت کرد و گفت:‌ من در گردهمایی ایران آزاد سال ۲۰۱۸(#FreeIran۲۰۱۸) در پاریس در ۳۰ژوئن سخنرانی خواهم کرد تا مردم ایران بدانند که دولت دونالد ترامپ از تظاهراتهای شجاعانه که در پی خاتمه دادن به استبداد و حق زندگی در آزادی است حمایت می‌کند. لطفاً با یک پیام همبستگی به ما بپیوندد..

 

 

 

 

اهداف همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس در گرامی‌داشت قیام۳۰خرداد، سرآغاز مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی، و در پانزدهمین سالگرد درهم شکستن کودتای ۱۷ژوئن، نماد همبستگی و آماده‌باش حامیان و یاران مقاومت و همه مشتاقان آزادی وطن است. همانها که در صحنه سیاسی و بین‌المللی هفت‌خوان سخت‌ترین آزمونها را پشت سر گذاشته‌اند و بر سر آنند که فلک ارتجاعی و استعماری را سقف بشکافند و طرحی نو دراندازند؛

-طرح ایرانی آزاد، بدون سرکوب و شکنجه و اعدام، بر اساس جدایی دین و دولت که در آن ولایت و سلطنت مطلقه فقیه با دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم ایران، جایگزین شود.

-طرح ایرانی غیراتمی و کانون صلح و دوستی در منطقه و جهان که در آن ثروتها و ذخایر ملی ایران نه برای جنگ‌افروزی، بلکه برای رفاه و سعادت ملت و تحقق برابری و عدالت اجتماعی و آبادانی و محیط‌زیست زیباترین وطن هزینه شود.

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a111cad1-ace2-4a60-88a7-80740d7aa53e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات