728 x 90

فیلم مخفی از تخریب خانه‌های شهروندان بهایی در روشنکوه ساری

تخریب خانه‌های شهروندان بهایی در روشنکوه ساری
تخریب خانه‌های شهروندان بهایی در روشنکوه ساری

منازل شش خانواده بهایی در روستای روشنکوه ساری، امروز سه‌شنبه ۱۱مرداد، توسط ارگانهای رژیم آخوندی تخریب و زمینهای شمار دیگری از این شهروندان نیز مصادره شد. این اقدام بدون ارائه حکم و یا اخطار قبلی صورت گرفته است.

این فیلم مخفیانه از تخریب خانه‌ها در روستای روشنکوه ساری گرفته شده. نزدیک به ۲۰۰نیروی سرکوبگر امنیتی، انتظامی و گارد ویژه با همراهی جهاد کشاورزی، بعد از مسدود کردن راههای ارتباطی روستا و ضبط موبایلهای اهالی به تخریب منازل اقدام کردند.

‌شهروندان بهایی در روشنکوه گفتند ۶صبح امروز حدود ۲۰۰مأمور از نیروهای انتظامی، یگان ویژه، جهاد کشاورزی و غیره که شامل مأموران زن نیز هستند با چند ماشین تخریب وارد این روستا شده و در حال تخریب منازل هستند. راه ورود و خروج به روستا بسته شده و اجازه فیلم‌برداری داده نمی‌شود. تا این لحظه ۳خانه تخریب شده است. راه ورود به روستا بسته شده تا کسی نتواند وارد شود. موبایل برخی افراد حاضر در روستا گرفته شده تا نتوانند از این جنایت فیلم‌برداری کنند.
‌مأموران از یگانهای مختلف هستند و چند ماشین تخریب سنگین وارد روستا شده است. دهها موبایل از بهاییان حاضر در روستا ضبط شده است و به آنها گفته‌اند بعداً موبایلها را پس خواهیم داد.

روشنکوه روستایی از توابع ساری در مازندران است که چندین سال است تحت حمله‌های نیروهای اطلاعاتی است و چندین بار مورد حمله و تخریب خانه‌ها و زمینها قرار گرفته است. ساکنان این روستا همه بهایی هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5bb6168-8546-49bf-8069-fa491815dbe3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات