728 x 90

فضیحت خالص‌سازی در شعبده انتخاباتی خامنه‌ای و تشدید درگیریهای درونی نظام

نمایش انتخابات مجلس ارتجاع
نمایش انتخابات مجلس ارتجاع

آخوند حسن روحانی

«فکر نکنید اگر همه قوا یکدست شد معضلات کشور رفع خواهد شد»


روزنامه حکومتی اعتماد
رکورد رد صلاحیت شکست

 

کریمی عضو مجلس ارتجاع

صلاحیت برخی افراد که کلکسیون فساد اداری، مالی

اقتصادی، سیاسی و اخلاقی هستند تأیید شده است

 

یک کارشناس حکومتی

مهندسی انتخابات چیز عجیب‌ و غریبی نیست

آقای رئیسی رئیس دولت است و نه رئیس‌جمهور

 

آخوند حسن روحانی در جمع گروهی از عناصر باند مغلوب گفت: «فکر نکنید اگر همه قوا یکدست شد معضلات کشور رفع خواهد شد». برخی به من می‌گفتند اگر همه قوا یکی شوند، مشکلات کشور را حل می‌کنند. من می‌ترسم این‌طور نشود و دیدیم که نشد.

آخوند روحانی در عین مجیزگویی برای خلیفه ارتجاع سرخوردگی خود را به نمایش گذاشت و افزود: من فکر نمی‌کردم بعد از بیانات اخیر مقام معظم رهبری، این همه نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی را ردصلاحیت کنند. بسیاری از افرادی که امید داشتیم در استانها و تهران تأیید شوند تا مردم بیشتر پای صندوق رأی بیایند، تأیید نشدند که کار خیلی سخت شد.

 

آخوند روحانی سپس به بازارگرمی برای شعبده انتخاباتی خامنه‌ای در راستای حفظ نظام آخوندی پرداخت و گفت: رأی اعتراضی بهتر از رأی ندادن است. مشکلات ما در نهایت باید با صندوق رأی حل شود، راه دیگری نداریم.

‌(سایت حسن روحانی ۱۹دی ۱۴۰۲)

 

یک کارشناس حکومتی درباره مهندسی انتخابات و بیرون کشیدن رئیسی جلاد گفت: «در مورد بحث مهندسی انتخابات... من مثال می‌زنم... وقتی شورای نگهبان سال ۱۴۰۰ اسامی هشت کاندیدا را اعلام کرد، همه گفتن آقا، رئیس‌جمهور دیگه مشخصه! یعنی مهندسی چیز عجیب‌ و غریبی نیست.

آقای رئیسی الآن رئیس دولت است و نه رئیس‌جمهور. رئیس‌جمهور تعریف داره در علوم سیاسی».

(تلگرام چند ثانیه: ۱۹دی ۱۴۰۲)

روزنامه حکومتی اعتماد در گزارشی با عنوان «رکورد رد صلاحیت شکست» نوشت: میزان ردصلاحیتها در مجلس اول ارتجاع تا مجلس دوازدهم حدود ۴۷برابر افزوده شده است.

(روزنامه اعتماد: ۱۹دی ۱۴۰۲)

روزنامه حکومتی اعتماد در مطلب دیگری نوشت: آنچه رخ داده چیست؟ یک رد صلاحیت‌های گسترده، بی‌انگیزگی وسیع، غر زدنهای بی‌حاصل، انتخابات با نتایج از قبل معلوم و یک آرا با هر تعداد که شد.
یعنی باید بنشینیم و تماشا کنیم که این قطار هی از روی ما رد شود؟ هی برود و هی برگردد و رئیس دولت به چنین رفت و برگشتی افتخار کند؟

(‌روزنامه اعتماد ۱۹دی ۱۴۰۲)

 

کریمی عضو مجلس ارتجاع گفت: با کمال تأسف دیده می‌شود صلاحیت برخی افراد که کلکسیون فساد اداری، مالی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی هستند، تأیید شده و افرادی با مصادیق تخلف و فساد به‌مراتب کمتر رد صلاحیت شدند.

‌(جماران نیوز: ۱۹دی ۱۴۰۲)

 

از سوی دیگر حسین کنعانی مقدم از اعضای سابق شورای عالی سپاه پاسداران خامنه‌ای گفت: ما در اسفندماه با یک مرصاد سیاسی مواجه هستیم و همه دشمنان داخلی و خارجی، و کسانی که از پیشرفتهای ایجاد شده در جمهوری اسلامی زخم‌خورده هستند، تلاش می‌کنند با ایجاد یک جو ناامیدی، مانع حضور مردم در انتخابات شوند. اولین کاری که می‌کنند، این است که فضای سیاسی را غبارآلود می‌کنند. مثل اتفاقی که در فتنه۸۸ رخ داد.

(خبرگزاری تسنیم رژیم ۱۹دی ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62537560-207a-4851-96af-e8934a8f2e97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات