728 x 90

فریدون مجلسی: به‌نظر می‌رسد در جلسه بعدی شورای حکام شاهد تصویب قطعنامه‌یی علیه ایران باشیم

شورای حکام انرژی اتمی
شورای حکام انرژی اتمی

فریدون مجلسی دیپلمات سابق و از مهره‌های حکومتی به بن‌بست نظام در مذاکرات هسته‌یی اعتراف کرد و عنوان کرد که باید «در جلسه بعدی شورای حکام شاهد تصویب قطعنامه‌یی علیه ایران باشیم».
وی با اشاره به شعارهای پوشالی و لاف و گزافهای سران نظام گفت: راه‌حل نهایی یعنی نزدیک شدن به مرحله نهایی، امری است که سال‌ها شعار آن داده شده و چیزی نیست غیر از نابودی اسراییل و زد و خورد و پیروز شدن (؟!)

وی افزود: مذاکرات هسته‌یی که خوب پیش نمی‌رود، هیچ! آژانس هم گزارشی علیه ایران آماده کرده و به‌نظر می‌رسد در جلسه بعدی شورای حکام شاهد تصویب قطعنامه‌یی علیه ایران باشیم که به گزارش رویترز پیش‌نویس آن هم آماده شده است. طرف غربی توپ را در زمین ایران انداخته و سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا توافق را به‌شرطی در دسترس می‌داند که ایران از مواضع حداکثری خود دست بردارد. مرغ ایران هم که یک پا بیشتر ندارد و همان حرف‌های قدیمی را مدام تکرار می‌کند! در این شرایط تحلیلگران امیدی به احیای برجام نداشته و روزهای سختی را پیش‌بینی می‌کنند. 
همان‌طور که قبلاً هم در همه مصاحبه‌ها گفته‌ام، هیچ امیدی به احیای برجام و متعارف شدن اوضاع ندارم (خبرآنلاین، رژیم ۱۲خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92985065-d293-491e-bcb7-38b98b140530"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات