728 x 90

فرمانده سنتکام: خطرموشکی رژیم ایران بیشتر از تهدید اتمی آن است

ژنرال کنت مکنزی فرمانده سرفرماندهی مرکزی ارتش آمریکا سنتکام
ژنرال کنت مکنزی فرمانده سرفرماندهی مرکزی ارتش آمریکا سنتکام

ژنرال کنت مکنزی فرمانده سرفرماندهی مرکزی ارتش آمریکا سنتکام با بیان این‌که با توجه به حملات موشکی اخیر رژیم ایران به پایگاههای عین‌الاسد در عراق و التنف در سوریه، گفته است در حال حاضر خطر موشکی این رژیم بیشتر از تهدید اتمی آن است، اما در رویارویی مستقیم، آمریکا رژیم ایران را شکست می‌دهد.
نیویورکر روز دوشنبه ۶دی نوشت، به‌نظر ژنرال مکنزی رژیم ایران این توانایی را به‌دست آورده تا دشمنان خود را از طریق آبشار موشکی فلج کند، آنها ظرفیت استراتژیک بالایی دارند، چرا که توانایی غرق کردن دشمن توسط آبشار موشکی را به‌دست آورده‌اند.
رژیم ایران در حال حاضر دارای بزرگترین مجتمع‌های زیرزمینی شناخته‌شده در خاورمیانه برای برنامه‌های موشکی و هسته‌یی است. آنها تونل‌های زیادی در دل کوه کنده‌اند که گاهی تا پانصد متر زیر زمین فرو می‌روند. برخی از مجتمع‌ها چندین کیلومتر طول و عرض دارند، و رژیم ایران آنها را شهرهای موشکی می‌نامد.
مکنزی در ادامه افزود، با وجود تمام این تهدیدها، آمریکا می‌تواند طی یک رویارویی مستقیم رژیم ایران را شکست بدهد. به‌گفته او اگر آنها بی‌هوا حمله کنند، جنگی خونین درخواهد گرفت. آسیب زیادی می‌بینیم، اما در بلندمدت پیروز خواهیم شد. شاید یک سال طول بکشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a983f2a-f499-4429-bf59-6d98e9965e44"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات