728 x 90

فرمانده ارتش انگلستان: باید به حمله رژیم ایران پاسخ داد

ژنرال نیک کارتر فرمانده نیروهای مسلح انگلستان
ژنرال نیک کارتر فرمانده نیروهای مسلح انگلستان

فرمانده نیروهای مسلح انگلستان روز چهارشنبه ۱۳مرداد گفت، انگلستان باید به حمله پهپادی رژیم ایران به کشتی مرسر استریت پاسخ دهد تا مانع از حملات بیشتر آن در منطقه خلیج‌فارس شود.
ژنرال نیک کارتر فرمانده نیروهای مسلح انگلستان که در یک برنامه تلویزیونی به نام تودی شرکت کرده بود گفت: آنها در حمله هفته گذشته به کشتی مرسر استریت مرتکب خطای بزرگی شده‌اند. و باید پاسخ این حمله را داد. چرا که این اقدام آنها به میزان زیادی به بین‌المللی شدن وضعیت در خلیج‌فارس منجر شد.


وی افزود: در نهایت ما باید اقدام بازدارنده‌ای اتخاذ کنیم، چرا که این‌گونه رفتار باعث تنش‌افزایی می‌شود و این به آسانی ممکن است به سوء ارزیابی منجر و تبعات بسیار فاجعه‌باری را برای همه ملت‌های خلیج‌فارس و جامعه بین‌المللی به همراه داشته باشد.
ژنرال کاتر درباره حمله پنجشنبه گذشته رژیم ایران اشاره کرد که، این حمله به‌نظر می‌رسد با استفاده از پهپاد انجام شده باشد. که طی آن یک نگهبان انگلیسی و کاپیتان رومانیایی کشتی کشته شدند (العربیه ۱۳مرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afcf5f89-0161-44d6-836f-fdf26ba5e49d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات