728 x 90

فراخوان ۱۱۹نماینده پارلمان اروپا: سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی به‌طور کامل لیست‌گذاری کنید

فراخوان ۱۱۹نماینده پارلمان اروپا برای لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران
فراخوان ۱۱۹نماینده پارلمان اروپا برای لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران

فراخوان ۱۱۹نماینده پارلمان اروپا به اتحادیه اروپا: سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی در اسرع وقت به‌طور کامل لیست‌گذاری کنید

نمایندگان پارلمان اروپا در بیانیه خود خطاب به رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشتند:

تحریم‌های اتحادیه اروپا را علیه خامنه‌ای، رئیسی و جعفر منتظری دادستان کل و سایر ناقضان حقوق‌بشر در ایران گسترش دهید

 

بیانیه ۱۱۹تن از نمایندگان پارلمان اروپا برای لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران:

بیش از چهار ماه از کشته شدن مهسا امینی می‌گذرد. مرگ او جرقه اعتراضات گسترده‌ای در میان اقشار مختلف مردم ایران در اعتراض به سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم ایران زد. از آن زمان تاکنون، رژیم با اقدامات وحشیانه قصد فرو نشاندن هر گونه جنبش اعتراضی داشته است. رژیم ایران که در برابر اعتراضات مردمی از خشونت، ارعاب و شکنجه استفاده کرد، اکنون به اعدام وحشیانه معترضان متوسل شده که وحشیانه‌ترین اقدام رژیم است.

مردم ایران که خواستار حقوق جهانی و اولیه انسانی خود هستند، با یک رژیم وحشی روبه‌رو هستند. سرکوب خشونت‌آمیز میلیون‌ها نفر، یک واکنش قاطع و قوی را از سوی اروپا ایجاب می‌کند. اقدامات کنونی اروپا برای بازداشتن رژیم ایران کافی نیست.

ما اعضای پارلمان اروپا امضاء کننده بیانیه از شما می‌خواهیم که این اقدامات را در اسرع وقت انجام دهید:

  • سپاه پاسداران رژیم ایران را به‌طور کامل به‌عنوان یک سازمان تروریستی در اسرع وقت نامگذاری کنید.
  • تحریم‌های اتحادیه اروپا را علیه خامنه‌ای، ابراهیم رئیسی، محمدجعفر منتظری، دادستان کل و سایر افراد مسئول نقض حقوق‌بشر گسترش دهید.
  • هماهنگی‌های لازم و تسهیل اقدامات برای تضمین امنیت ایرانیان خارج از کشور در اتحادیه اروپا و محدود کردن دسترسی اعضای خانواده مقامات تحریم شده رژیم به مراکز اروپایی مانند دانشگاهها.

هم‌چنین لازم است به‌وضوح اعلام کنید که اعدام‌های بیشتر معترضان بی‌گناه، مو جب اقدامات محدود کنندهٔ بیشتری علیه رژیم از جمله تحریم‌های اقتصادی اتحادیه اروپا برای محصولات دو منظوره و اطمینان از اجرای صحیح تحریم‌ها خواهد شد.

(بیانیه مشترک نمایندگان پارلمان اروپا ۲۲دی ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93485c56-d097-47b4-a8dc-96502b234e2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات