728 x 90

کارزار ملی چهارشنبه‌سوری در پیوند با قیام و انقلاب دموکراتیک مردم ایران

ستاد اجتماعی مجاهدین
ستاد اجتماعی مجاهدین

اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران

کارزار ملی چهارشنبه‌سوری در پیوند با قیام و انقلاب دموکراتیک مردم ایران 

فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین

در چهارشنبه‌سوری امسال به یاد شهیدان آتش‌ها به‌پا کنیم و به استقبال نوروز و سال نو

برای سرنگونی خامنه‌ای ضحاک عمامه‌دار بشتابیم

«تنها جواب شیخ آتش، آتش شعله بر کَش»

هم‌میهنان،

قیام‌آفرینان سلحشور،

جوانان مجاهد و مبارز ایران زمین،

خامنه‌ای ضحاک عمامه‌دار گمان می‌کرد با بیش از نیم میلیون قربانی کرونا، با رئیسی جلاد در مقام رئیس‌جمهور ارتجاع و با سرکوب و شکنجه و کشتار می‌تواند قیامهای مردم ایران را خاموش و مانع از انفجارخشم خلق شود.

اما خشم و نفرت توده‌های مردم علیه نظام مفلوک و ولی‌فقیه فرتوت در هر فرصتی فوران و به جهانیان اثبات کرد، سرنگونی این رژیم، محتوم و اجتناب‌ناپذیر است.

انقلاب دموکراتیک ایران و حاکمیت جمهور مردم در پیش است و بهاران آزادی فرا می‌رسد. اکنون شعارهای ملی و میهنی مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر به جزیی از فرهنگ مردم تبدیل شده و راهبند استبداد و استعمار است. این بار پس از ۱۰۰سال سرکوب و جنایت از سوی شاه و شیخ، جبهه خلق، جبهه ضدخلق را در هم می‌شکند. تعادل پیشین رژیم بازگشت‌ناپذیر است. فرصت‌طلبان و موج سواران و میوه‌چینان حرفه‌یی نیز طرفی نخواهند بست.

ضربات کانون‌های‌شورشی و جوانان شورشگر به دشمن ضدبشری، به‌ویژه رزم و جنگاوری زنان و دختران میهن ستم‌زده در صف مقدم قیام خلق، تحسین همگان را برانگیخته است.

در کارزار سراسری چهارشنبه آتشین که از ۱۵اسفند ۱۴۰۱ آغاز می‌شود، با یاد شهیدان در هر کوی و برزن آتش به‌پا کنیم و به استقبال نوروز و سال نو برای سرنگونی و پیروزی پیش بتازیم.

باید تمامی خشم فرو خورده را با شعله‌های سرخ بر سر خامنه‌ای و رئیسی و پاسداران جنایت فرو ریخت. مراکز و نمادهای رژیم باید منهدم شود. اینچنین با قیام آتشین، ایران اشغال شده را از اهریمنان عمامه‌دار پس می‌گیریم. زیباترین وطن را آزاد و آباد می‌کنیم.

مرگ بر اصل ولایت فقیه -زنده باد ارتش آزادی

مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی

مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور

۵ اسفند ۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f3ceaa1-34e2-4d9a-8c30-8034c9a111fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات