728 x 90

فراخوان رئیسی جلاد به ایرانیان خارج کشور برای بازگشت به دامان ولایت!

فراخوان رئیسی جلاد به ایرانیان خارج کشور برای بازگشت به دامان ولایت!
فراخوان رئیسی جلاد به ایرانیان خارج کشور برای بازگشت به دامان ولایت!

فراخوان رئیسی جلاد به ایرانیان خارج کشور برای بازگشت به دامان ولایت!

رئیسی: یکی دیگر از محورهای بسته وحدت آفرین دولت ایجاد تسهیلات بی‌سابقه برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور و رفع محدودیت حتی برای آن دسته از ایرانیانی است که در مقاطعی مرتکب اقدامات خلاف قانون شده‌اند.

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۲بهمن:

ابراهیم رئیسی، با بیان این‌که حضور و اتحاد ملی مهمترین راهبرد برای مقابله با راهبرد اختلاف افکنی دشمن است، اظهار کرد: در راستای نگاه پدرانه رهبر معظم عفو قضایی تعداد زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، دولت به‌منظور امتداد این رویکرد حکیمانه در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی با موافقت معظم‌له، دانشجویان و چهره‌های فرهنگی، ورزشی، رسانه‌ای نیز که در اثر اقدامات غیرقانونی مشمول محدودیت‌هایی شده‌اند، مورد عفو و بخشودگی قرار خواهند گرفت.

رئیس‌جمهور افزود: یکی دیگر از محورهای بسته وحدت آفرین دولت، ایجاد تسهیلات بی‌سابقه برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور و رفع محدودیت حتی برای آن دسته از ایرانیانی است که در مقاطعی مرتکب اقدامات خلاف قانون شده‌اند.

جزئیات بسته دولت به‌زودی ضمن ابلاغ به وزرا و دستگاه‌های مربوطه به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس ارتجاع در مورد بسته مسخره وحدت آفرینی گفت: معاندان نظام دل در گرو ادامه حضور جوانان در کف خیابان بسته بودند که با درایت رهبر و ادامه این راه توسط دولت که از بسته وحدت آفرین رونمایی کردند، دیگر شاهد چنین مسائلی در کشور نخواهیم بود.

وی با اشاره به بسته وحدت آفرین دولت که در سخنان رئیس جمهور مطرح شد، اظهار داشت: بسیاری از ایرانیان در خارج از کشور، علاقمند بازگشت به وطن و خدمت به میهن هستند. ولی نگرانند که در صورت بازگشت دچار مشکلات و مسائلی شوند که با برنامه‌ریزی دولت این مسیر برای آنها هموار شده است.

(خبرگزاری ایرنا رژیم ۲۳بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff100cff-5b22-43a2-beef-f49541984a11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات