728 x 90

فراخوان برای نجات جان زندانی سیاسی زیر اعدام، کامران رضایی‌فر

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

 

فراخوان برای نجات جان زندانی سیاسی زیر اعدام، کامران رضایی‌فر

در یک حکم جنایتکارانه دیگر قضاییه جلادان زندانی سیاسی کامران رضایی‌فر را به اتهام آخوند‌ساخته محاربه به اعدام محکوم کرد. این حکم جنایتکارانه توسط دژخیم عموزاد در شعبه۲۸ بیدادگاه ضد انقلاب تهران صادر شد.

کامران رضایی‌فر در دیماه ۹۸ به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق توسط وزارت اطلاعات دستگیر و جهت بازجویی به بند ۲۴۰ و ۲۰۹ اوین منتقل شد. وی مدتها برای اعتراف‌گیری اجباری در سلول انفرادی تحت شکنجه‌های جسمی و روحی قرار داشت. دژخیمان به‌منظور شکنجه روانی کامران، شماری از اعضای خانواده وی از جمله همسر و پسرش را نیز برای مدتی دستگیر و زندانی نمو‌دند.

رضایی‌فر پس از اتمام بازجویی با قرار وثیقه سنگین از زندان آزاد گردید. اما پس از کمتر از یک‌ماه، مجدداً در خرداد ۹۹ بازداشت و به اوین منتقل گردید و در دیماه ۹۹، در یک شوی مضحک در شعبه۲۸ بیدادگاه ضد انقلاب محاکمه شد.

مقاومت ایران دبیرکل، کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر ملل متحد و کلیه سازمانهای مدافع حقوق‌بشر را به اقدام فوری برای نجات جان کامران رضایی‌فر و دیگر زندانیان تحت اعدام به‌ویژه زندانیان سیاسی فرامی‌خواند. پرونده جنایات رژیم آخوندی باید به شورای امنیت ملل متحد ارجاع و سردمداران آن به‌خصوص خامنه‌ای و رئیسی و اژه‌ای به‌خاطر چهار دهه نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در برابر عدالت قرار گیرند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ آبان ۱۴۰۰ (۴ نوامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cdc49f45-3fa8-49c2-8553-a997cf842d46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات