728 x 90

اخبار سوريه,

درگیری رزمندگان در اطراف زندان مرکزی حلب

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه در اطراف زندان مرکزی حلب، اجازه هیچ‌گونه تحرکی را به نظامیان اسد نمی‌دهند.

تلویزیون اورینت:
روزهای متوالی است که رژیم اسد با بکارگیری تمامی امکانات خود قصد پیشروی به سمت زندان مرکزی حلب را دارد، اما با مقاومت رزمندگان روبه‌رو شده و متحمل تلفات سنگینی شده است. برخی ادوات جنگی آن هم توسط رزمندگان منهدم شده است.

رزمندگان با هوشیاری و در آماده‌باش کامل در 10ماه گذشته هر گونه تحرک دشمن را تحت نظر داشتند و اجازه ندادند نیروهای دشمن با استفاده از پشتیبانی هوایی و بمباران بی‌وقفه این منطقه قدمی پیشروی کنند. رزمندگان راه امدادرسانی این نیروها از جاده حیلان را هم مسدود کرده‌اند.

یک رزمنده: نیروهای اسد می‌خواهند این منطقه را تصرف کنند، اما به لطف خدا ما در برابر آنها ایستاده‌ایم، هدف اصلی آنها این است که از این منطقه خود را به حلب برسانند که تا به‌حال این اجازه به آنها داده نشده است.

روزانه این منطقه شاهد درگیری بین رزمندگان و نیروهای اسد است، رزمندگان تا کنون توانسته‌اند تلفات فراوانی را به آنها وارد کنند. رژیم اسد برای انتقام‌گیری سیاست انهدام این منطقه را در پیش گرفته است.

یکی از اهالی: رژیم اسد می‌خواهد از طریق شهر هندورات به حلب برسد، اما انقلابیون مانع آن می‌شوند، رزمندگان هر روز در این منطقه نیروهای اسد را به کمین می‌اندازند و دهها تن از آنان را به هلاکت می‌رسانند.

یک رزمنده: مسئولیت ما این است که اجازه هیچ‌گونه تحرکی را به نیروهای اسد در اطراف زندان مرکزی ندهیم و راه آنها را به منطقه هندوات قطع کنیم، به یاری خدا تا به‌حال در این کار موفق بودیم و تعدادی از این مزدوران را هدف قراردادیم.

رزمندگان در روزهای اخیر دهها تن از نیروهای اسد را به هلاکت رساندند و مقادیر زیادی ادوات جنگی آنها را منهدم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/329f4554-b1f4-4686-abd7-880f175281b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات