728 x 90

فراخوان برای بیست و سومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی

همیاری با سیمای آزادی
همیاری با سیمای آزادی

روابط عمومی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران به اطلاع هموطنان و بینندگان گرامی سیمای آزادی می‌رساند که بیست و سومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۹، ۱۰و ۱۱آذر ۹۷برابر با ۳۰نوامبر، اول و دوم دسامبر ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد.

 

گلریزان همیاری، کارزاری میهنی برای کمک‌رسانی بی‌شائبه به رسانه‌یی است که صدای قیام مردم ایران برای آزادی و فریاد اعتراضها و خیزشهای حق‌طلبانه اقشار به ستوه آمده از ستم و چپاول آخوندها را منعکس می‌کند.

 

شور و شوق هموطنانمان برای مشارکت در همیاری ملی با سیمای آزادی، بیانگر عزم جزم ملت ما برای نیل به آزادی و حاکمیت مردمی است و کارزاری است که هر بار، از دل زندانهای قرون‌وسطایی رژیم آخوندی تا خیابانها و محله‌ها و مدارس و دانشگاهها و کارخانه‌ها و خانه‌های هموطنانمان، و از شهرهای مختلف میهن تا اقصاء نقاط جهان گسترش پیدا می‌کند.

 

بیست و سومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه، ۹، ۱۰و ۱۱آذر ۱۳۹۷برابر با ۳۰نوامبر، اول و دوم دسامبر ۲۰۱۸با حضور و مشارکت گسترده و کمکهای ارزشمند شما در این کارزار میهنی و در این حماسه همبستگی برای هر چه رساتر کردن صدای قیام و آزادیخواهی مردم ایران برگزار خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03d6e2d5-ad84-467a-8e4d-c4fee983c439"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات