728 x 90

فخری‌زاده چگونه کشته شد؟

کشته شدن فخری زاده
کشته شدن فخری زاده

به گزارش رادیو فرانسه، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه ۱۹آذر به‌نقل از محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم گفت: «سرویس‌های اطلاعاتی و تروریستی در ۱۰سال اخیر بارها به‌دنبال ترور فخری‌زاده بودند اما موفق نمی‌شدند. اما در اقدام اخیر با استفاده از فناوریهای جدید و تیربار هوشمند لیزری که با ماهواره کار می‌کرد و هم‌چنین اطلاعات دقیقی که از مسیر حرکت و انحراف از جاده اصلی تهران به سمت آب سرد صورت گرفت، دست به این اقدام زدند. »

وی هم‌چنین افرود: «شلیک با تیربار صداخفه‌کن انجام شد و وقتی تیرها شلیک می‌شد هم محافظان و هم خود شهید و خانوادۀ شهید صدای گلوله را نمی‌شنیدند، بنابراین توانستند او را به‌شهادت برسانند. »

رضایی در ادامه گفت: «تلاش‌هایی برای یافتن عاملان (ترور) صورت گرفته؛ سرلشکر باقری توضیح دادند که پیشرفتهای خوبی را به او گزارش داده‌اند».

وی باز هم به‌نقل از باقری افزود: «به‌گفته سرلشکر باقری، سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده مورد استفادۀ ارتش ناتو است».

از سوی دیگر حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس ارتجاع سه‌شنبه شب گفت: «عاملان اجرای این ترور که بخشی از آنها توسط دستگاههای امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده‌اند از عدالت فرار نخواهند کرد و حتماً برخورد قوی پشیمان‌کننده‌ای با آنها خواهد شد».

وی در ادامه افزود: «ولی آیا صهیونیستها به تنهایی و بدون همکاری مثلاً سرویس آمریکا یا سرویس دیگری قادر بودند این کار را انجام بدهند؟ قطعاً قادر به انجام این کار نبودند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdf856b8-56ac-4644-a2d1-b40ec9de2c78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات