728 x 90

فاکس نیوز: مخالفان ایرانی هشدار می‌دهند که رژیم در حال ایجاد واحدهای دریایی تروریستی نیابتی برای حمایت از حوثی‌ها در یمن است

کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن
کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن

فاکس نیوز ۱۳ بهمن ۱۴۰۰: مخالفان ایرانی می‌گویند از زمان ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی، رفتارهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران افزایش یافته است. آنها هشدار می‌دهند که رژیم بیرحم تهران در حال ایجاد یک نیروی دریایی نیابتی در منطقه است که قصد دارد با آن به کشتی‌ها حمله کند و به نیروهای حوثی درگیر در یمن کمک کند.

شورای ملی مقاومت ایران روز چهارشنبه اعلام کرد: نیروی قدس سپاه پاسداران در حال جذب مزدوران برای «یگانهای تروریستی تازه ایجاد شده، مسلح و آموزش دیده» به‌منظور حمله به کشتی‌ها و اهداف دریایی در منطقه است.

 

شورای ملی مقاومت می‌گوید:

رژیم ایران در حال ایجاد یک شبکه قاچاق برای ارسال سلاح و تجهیزات به یمن از طریق کشورهای ثالث مانند سومالی است. با انجام این کار، قایق‌های تندرو، موشک، مین و سایر سلاحها را در اختیار حوثی‌ها قرار می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تا حملات تروریستی را علیه قایق‌ها و کشتی‌ها در آب‌های منطقه ترتیب دهند.

علیرضا جعفرزاده به فاکس نیوز گفت: «این اطلاعات جدید اسنادی است که ثابت می‌کند هیچ‌یک از تحریم‌ها علیه رژیم نباید لغو شود. تحریم‌های افزوده به‌خاطر تشدید خشونت‌های رژیم ایران در منطقه و تشدید سرکوب در داخل ضروری است».

جعفرزاده این اطلاعات جدید را زنگ خطری برای غرب خواند و از آمریکا خواست تا قطعنامه‌های قبلی سازمان ملل علیه رژیم را برگرداند و در عین‌حال حقوق‌بشر و دموکراسی را عنصر اصلی سیاست آمریکا در قبال رژیم ایران قرار دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ce914a5-4cb8-43f7-9654-f36c503fc9f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات