728 x 90

فاکس نیوز: شورای ملی مقاومت هشدار داد حذف نام تروریستی سپاه پاسداران منجر به «تروریسم و ​​آشوب» می‌شود

سپاه پاسداران - آرشیو
سپاه پاسداران - آرشیو

فاکس نیوز نوشت: شورای ملی مقاومت ایران هشدار داد هر گونه اقدام برای خارج کردن سپاه پاسداران از فهرست سازمانهای تروریستی خارجی آمریکا تروریسم و آشوب را در منطقه تشدید خواهد کرد.

فاکس نیوز روز ۱۹اسفند در گزارشی نوشت: شورای ملی مقاومت ایران هشدار داد که حذف نام تروریستی سپاه منجر به ،تروریسم و ​​آشوب، می‌شود. یک گروه اصلی مقاومت ایران هشدار داد که هر گونه اقدام برای خارج کردن سپاه از فهرست سازمانهای تروریستی خارجی آمریکا (FTO) ، تروریسم و ​​آشوب، را در منطقه تشدید خواهد کرد...

در گزارش شورای ملی مقاومت که پنجشنبه منتشر شد، آمده است: حذف احتمالی سپاه پاسداران از لیست FTO و خارج کردن این افراد از لیست سیاه ترور، به درخواست رژیم آخوندی حاکم بر ایران، بدون شک باعث تشدید تروریسم و ​​آشوب در منطقه خواهد شد... . گزارش شورای ملی مقاومت که خواستار یک ایران سکولار، دمکراتیک و غیرهسته‌یی است، می‌گوید این نامگذاری «بسیاری از معاملات مالی خارجی مرتبط با سپاه را با مشکل مواجه کرده است»... .

شورای ملی مقاومت هشدار می‌دهد که گفتگوهای برجام توسط آمریکا و متحدانش تنها در خدمت تشویق رژیم در فعالیت‌های تروریستی تهران بوده است... علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر شورای ملی مقاومت در واشنگتن با انتشار این گزارش گفت: «ادامه دادن امتیاز از سوی کشورهای غربی و عدم حسابرسی در قبال تروریسم رژیم، تهران را برای تقویت تروریسم خود در منطقه تشویق کرده است».

جعفرزاده هشدار داد که هر گونه اقدامی برای خارج کردن نام سپاه پاسداران از لیست تروریستی ،در بهترین حالت تاثیرات خلاف انتظار، خواهد داشت

فاکس نیوز افزود: این نگرانیها در مورد حذف سپاه پاسداران از لیست تروریستی در کنگره نظرات مشابه‌یی داشته است. یک گروه دو حزبی متشکل از ۲۱ عضو مجلس نمایندگان، از جمله ۱۱ دمکرات، در نامه‌یی به رئیس‌جمهور بایدن ابراز نگرانی کردند که توافق جدید با ایران ممکن است به اندازه کافی قاطع و سختگیرانه نباشد... . این گزارش [شورای ملی مقاومت ایران]دو روز پس از پرتاب دومین ماهواره شناسایی توسط سپاه پاسداران به فضا منتشر شده است.

 

واشنگتن تایمز در همین زمینه نوشت: شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید حذف سپاه پاسداران از لیست تروریستی جریان پول سپاه پاسداران را به‌سمت نیروهای مزدور نیابتی تروریستی در سراسر خاورمیانه آزاد می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bae4fa0d-0379-45cc-8478-6b044d9d9244"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات