728 x 90

فاکس نیوز: رژیم غرق در بحران ایران زیر ضرب تظاهراتها

قیام خوزستان
قیام خوزستان

سایت فاکس نیوز روز ۲مرداد در مطلبی درباره خیزش مردم خوزستان و حمایت شهرهای مختلف در اعتراض به بی‌آبی و قطعی برق نوشت: رژیم غرق در بحران ایران زیر ضرب تظاهراتها به‌خاطر کمبود آب است و خامنه‌ای می‌پذیرد که «این موضوع کمی نیست».

فاکس نیوز افزود: رژیم ایران با رکود اقتصادی و انتصاب یک رئیس‌جمهور سخت سر روبه‌روست.

رژیم استبدادی ایران با فشار تازه‌یی از جانب تظاهراتها به‌خاطر خشکسالی در جنوب غربی این کشور مواجه است، تظاهرات کنندگان شعارهای ضددولتی سر می‌دهند آن هم درست در زمانی که این رژیم یک رئیس‌جمهور سخت سر را منصوب می‌کند... .

 

فعالین حقوق‌بشر در ایران می‌گویند، نیروهای امنیتی گاز اشک آور شلیک کرده و از ماشینهای آب‌پاش استفاده کرده‌اند در حالی که عفو بین‌الملل رژیم را متهم به استفاده از مهمات جنگی علیه تظاهرات کنندگان کرده و این اقدام را وحشتناک توصیف می‌کند...

شورای ملی مقاومت ایران (ان.سی.آر.آی) گروه فراگیر ایرانیان مخالف رژیم گفتند تظاهرات کنندگان هم برای آزادی از این رژیم و هم برای آب می‌جنگند.

مریم رجوی پرزیدنت منتخب شورای ملی مقاومت ایران در توئیت خود گفت: «درود بر شهدای خوزستان و درود بر کسانی که برای آب و آزادی قیام کرده‌اند».

مردم ایران تحت حکومت ملاهای جنایتکار چیزی برای از دست دادن ندارند آنها تا به آخر برای حقوق مسلم خود، آب و نان و آزادی و حق حاکمیت مردمی، خواهند جنگید».

فیلمی که توسط شورای ملی مقاومت منتشر شده تظاهرات کنندگانی را که رژیم هدف قرار داده  نشان می‌دهد. 

وزارت‌خارجه آمریکا در این میان به خبرنگاران گفت: این دولت گزارشات تظاهراتها و هم‌چنین قطعی اینترنت توسط این رژیم را دنبال می‌کند.

یک سخنگو گفت: «ما از دولت ایران می‌خواهیم که به شهروندان خود اجازه انجام حقوق جهانشمول آزادی بیان و نیز آزادی دستیابی آزادانه به اطلاعات اینترنت را بدهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1956dbe4-9436-4e86-8a3a-54f0312f95a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات